Recenzie (284)
Gamer (2009)
nemastné, neslané, dobrá myšlenka, ale úplně zazděná
Morganovci (2009)
naprosto ploché, bez čehokoliv zajímavého, obsazení zoufalé, Hugh Grant nic moc, o Sarah Jessica Parker ani nemluvím
Bratia (2009)
Velmi kvalitní film, ve kterém mě několikrát pěkně zamrazilo... jak nesnáším Jakea Gyllenhalla, tak tady byl dost dobrej po boku Natalie Portman, která jako vždy zahrála výborně se svým typickým tragickým bezmocným chladem...
Penelope (2006)
Opravdu milej film, až na tu učitelku teda, no každápádně skvělá atmosféra... A Christina Ricci stála za to i s tím nosem.
Absolvent (1967)
Film rozhodně oplývající kvalitou, Hoffman výborně hrající nezkušeného absolventa... co bych ovšem zvláště vynesl byl perfektní soundtrack... nicméně celá komediální stránka mi naprosto unikla :D
Áno, šéfe! (2009) (relácia)
Pohlreich je člověk, kterej ví co dělá!! Sice sprostej jako dlaždič, ale byznys se s nikým nemazlí... což těm lidem vůbec nedochází
Strach nad mestom (1975)
skvělej Belmondo, ač relativně vážná role, zachovává si svůj komediální punc... smál jsem se jako při komedii
Ako uloviť družičku (2005)
Rozjezd je skutečně nevšední, několik perfektních hlodů a situací, Vince Vaughn hraje skvěle, výborně jsem se bavil.
Saturnin (1994)
Nepřekonatelný Oldřich Vízner... úžasnej styl a humor.
Hrbáč (1959)
Film plný vznešenosti, krásné klasické důstojnosti... vivala France!