Recenzie (284)
Svätý rok (1976)
Tak na tenhle styl humoru jsem stavěnej. "Posádce bychom neradi ublížili... jsou to správní chlapci." Musím říct, že pokud z této komedie mám vytřískat, co se dá, tak mě Brialy místama bavil o trochu víc, ale Gabin tomu samozřejmě dával tvář. Perfektní a ještě jednou perfektní!
Farebný závoj (2006)
Skvělý příběh, úžasné herecké výkony Naomi Watts a Edwarda Nortona. Přestože mě čínské prostředí ani reálie doby nijak neoslovily, příběh to vynahradil.
Robin Hood (2010)
Kvalitně natočeno, Scott byl vždycky velikán. Nebylo to moc o Robinu Hoodovi a když to tak budete brát, bude se vám tento film líbit. Srozumitelnost dělá občas Ridleymu potíže, to je fakt, ale legenda podle mě pošlapána nebyla, akorát "oprologována". Nicméně řeči mečů, luků, šípů a sličným dámám po boku válečníků... tomu já rozumím. Čemu nerozumím je úchylnej trend oblíkat ženský do kirisu a drátěnejch košilí, dávat jim meč, který sotva unesou, a posadit je na válečného oře... jedna Éowyn stačí. Tohle bylo celkem vykradený...
Bournovo ultimátum (2007)
Špička ledovce. Takhle by to mělo být. Trojka ze všech nejlepší... skvělé rozměry jak postav, tak i příběhu. Film o chlapovi, kterej to neustále nandává celý jednotce, musí vzít každýho
Bournov mýtus (2004)
Toto už je ovšem na 5*. O dost lepší než jednička, což něco znamená. Změna režiséra víc než prospěla...
Agent bez minulosti (2002)
Je to fajn, ale čekal, že to bude o fous zajímavější. No, co bylo ubráno na kreativitě, tak je přidáno na myšlence.
Králi ulice (2008)
Parádní záležitost. Je pravda, že takových filmů je moc, ale ne tak svižných a dobře udělaných... Možná mě to bavilo víc než L.A. Přísně tajné.
Verejní nepriatelia (2009)
Tohle je Depp! Ne ta Burtonovská karikatura... Christian Bale taky skvělý, skvělá atmosféra, realistická kamera... like it
Blade Runner (1982)
Tak scifi mám rád, ale že bych tohle musel vidět... to teda nevim. Ke konci sem se děsně nudil... přesně typ filmu, kdy pochybujete o zdravým rozumu scénáristy popřípadě režiséra, kteří dávali tento "příběh" dohromady... Jen hudba od Vangelis byla tradičně skvělá... skoro možná až moc dobrá na tento snímek...
Golfový sen (2005)
Nikdy bych neřekl, že ve filmu o golfu může být takové napětí. Perfektně natočeno i když klišé bylo dost. Kdo má golf rád, je pro něj tento film povinností, aby se utvrdil v tom, že tahle hra má fakt něco do sebe. Jinak skvělé exteriéry, už dávno jsem neviděl takový obraz překypující atmosférou.