Recenzie (4 768)
Babička aneb Jak to bylo doopravdy (2009)
Troška a Poledňáková mají silnou konkurenci. Nevím, co tím bylo myšleno, ale ani to nechci vědět...
Šestnásť sviečok (1984)
V podstatě stejný rámec jako dnešní teen komedie, až na to, že je to sympatické a hrddiny si jde oblíbit. Navíc to má perfektní soundtrack.
Snídaňový klub (1985)
Je to vykonstruované a nereálné, že by si tak rozdílní lidé tak vylili navzájem srdce, ale je to jistě zajímavé a umí to zaujmout. Možná je to trochu vypočítavé a uvědomuje si to moc samo sebe, ale mě to svým způsobem dostalo.
Voľný deň Ferrisa Buellera (1986)
Pohodový film, který má příjemné hrdiny (díky sympatickým hercům) a krásně uteče a ještě nás poučí. Kéž by byly dnešní teen komedie alespoň z poloviny takové.
127 hodín (2010)
Útěk do divočiny + Buried = za přispění Boylea zábavná jednohubka, která nám toho moc nedá, ale kouká se na ní zatraceně dobře. 75 %
Honba na čarodejnice (2011)
Ne, že bych měl Van Helsinga nějak zvlášť v oblibě, ale po tomhle si člověk začne Sommersovy upřímné snahy nás bavit vážit. Jinak Cage je nejmenší problém, tu roli by uhrál, kdyby scénář nepsal ten kůň, na kterém Nic celou dobu jezdí.
Sirotinec (2007)
Nedotažené, nevyužité. Hraje to na očividné a zapomíná na hloubku. Je to pak působivé, ale do deseti minut to úplně vyprchá z hlavy.
Klik (2006)
Bohužel to nefunguje na žádné rovině. A posledních dvacet minut je nesnesitelných.
Americké graffiti (1973)
Zajímavý výřez ze života čtyř kluků. Spolu s Novou nadějí jediní režijní počin Lucase, kde jsem se zajímal o hrdiny a byli mi nějak sympatičtí. Navíc skvělý dobový soundtrack.
Pochovaný zaživa (2010)
Ryan Raynolds dostane v rakvi zapalovač, mobil a trošku vzduchu. Žádná z těchto věcí nefunguje reálně. Žádný zvrat v tomto filmu není uvěřitelný. Přesto to do jisté míry má svou sílu a konec má skvělou gradaci.