Recenzie (364)
Touha po pomstě (2010)
Velkou výhodou tohoto filmu je krátká stopáž, takže žádný vleklý začátek, ale jde se přímo na věc... Nejdříve silný úvod, kdy rodiče příjdou o syna, nasledný únos a mučení "vraha". Gore na slušné úrovni (nejvíc fuj bylo pro mě propichování ušního bubínku jehlou) a nebýt toho zpackaného konce (dopis, atd.) klidně bych dal plný počet hvězd...
Sezóna zabíjania (2013)
Velké překvapení ! Srb Travolta nahání Američana De Nira v nádherné americké přírodě. Škoda jen, že se během filmu několikrát (zbytečně) prohodí role lovec-kořist... Při scéně, kdy Travolta vytáhne lahvinku mého milovaného Jägermeistera jsem se jen smutně podíval na moji sklenku naplněnou druhořadým ginem s tonicem... :-(
Stážisti (2013)
Hned na začátku při tom jejich trapném zpívání v autě jsem si říkal, že to asi nebude nic moc, ale že to bude taková sračka, to jsem opravdu nečekal ! Dokonce i role Willa Ferrella byla docela nudná a určitě nenaplňovala potenciál tohoto úžasného komika. Po 45ti minutách jsem film vypnul...
To je koniec! (2013)
Takový mix herců, které mám rád (Danny R. McBride), kteří mi nevadí (Paul Rudd, James Franco, Jason Segel), které moc nemusím (Seth Rogen) a které nesnaším (Jonah Hill)... Slušné triky a humor byl povedený, resp. co jsem očekával, to jsem dostal. Nej postava samozřejmě McBride - už při tom jeho tanečním nástupu jsem se smál. až jsem se za břicho popadal... :-D
Žoldnier (2013)
Hmmmm asi budu za blázna s plným počtem, ale film byl opravdu super ! Zasloužené 4.5 *...
Somrák s brokárnou (2011)
Natočit to v 80. letech, tak by to určitě mělo svoje kouzlo, takto mě to opravdu neoslovilo...
Cesta samuraje (2010)
Po vizuální stránce je to naprostá bomba ! Film na relax, kde hlavní hrdina kosí vše, co mu přijde do cesty a prostě nemůže prohrát ! Další plus byla absence velké romantiky...
Kolonie (2013)
Čekal jsem něco na způsob 30 dní dlouhé noci a i přes kolísavé hodnocení zde se mi film líbil. Prostředí i atmosféra byly místy dost skličující...
Voľný deň Ferrisa Buellera (1986)
S blížicím se koncem filmu zábava gradovala a úplné vyvrcholení bylo až po závěrečných titulcích - You're still here? It's over, go home. Go !, ale jinak slabota, ale přeci jen o chlup lepší než v případě Snídaňového klubu, dávám 2.5*...
Interstate (2002)
Tak tento film opravdu překvapil ! Pohodová, romantická road movie se bájčným Oldmanem, kouřícího dýmku ve tvaru opičí hlavy... Navíc potěší i řada skvělých herců ve vedlejších rolí...