Recenzie (1 142)
Slušní chlapci (2019)
Skvělá gangsterka, která mě chytla stejně jako před lety Ritchieho předchozí Podfuck. Je to takový trochu remake Dlouhého velkého pátku s Bobem Hoskinsem (kromě podobné zápletky je i jedna z posledních scén v autě téměř totožná). Svižné tempo, vlastně za nejslabší část považuju asi vysvětlující začátek a pak už se to nezastaví. Výborné herecké obsazení, mnohými vyzdvihovaný Hugh Grant mě překvapivě bavil asi nejmíň, ale i tak byl skvělej. Colin Farrell geniální. 90%
Yellowstone - Season 2 (2019) (séria)
V záplavě všech těch dnešních sterilních nebo rádoby psychologických komiksových adaptací od DC a Marvel působí tohle drsné, nekompromisní, ale zároveň citlivě natočené dílo s duší jako zjevení. Velká rodinná sága, svým měřítkem připomínající Coppolova Kmotra. O tom, jak rodinný podnik rozvrací rodinné vztahy, jak je nemožné si zachovat v tomto světě čisté ruce a jaký neblahý úděl má tento život pro manželky a dcery. Na Kevinovi Costnerovi je vidět, jak celý jeho život je hlavně depresivní přehlídkou toho, jak ztrácí své nejbližší a i když už ho to na světě moc nebaví, pořád má zodpovědnost vůči rodině a musí ochránit rodinný podnik a trpělivě si vycvičit ze svých potomků zodpovědné nástupce. K tomu nádherné scenérie Montany a výborná "Sheridanovská" atmosféra. Teď jen vydržet rok do další série. 90%
Everybody Wants Some!! (2016)
Po několika letech jsem si tenhle kousek zopakoval a přesvědčil se o tom, že to je jeden z mých nejoblíbenějších a zároveň nejpřirozenějších filmů co jsem viděl. :) Ve 20ti letech by tenhle snímek byl mojí svatyní, teď je to pro mě hlavně nostalgická záležitost, u který jsem se celou dobu spokojeně usmíval, vzpomínal na každoroční týdenní akce na mácháčích apod. a říkal si, že hlavní hrdinové mi v žádnym jinym filmu nebyli bližší než tady :)
Absolvent (1967)
Jeden z mála filmů, co nikdy nezestárne. Strašně se mi líbil výkon Dustina Hoffmana, především na začátku, kdy z něj vyzařovala nervozita a byl až roztomile nervózní a nepřirozenej při verbálních projevech. K tomu nadčasovej, podmanivej a citlivej soundtrack Simona a Garfunkela a nádhernej konec. 100% klasika
Halloween (2018)
Neni to čistejch 5*, ale některý scény mi fakt nahnaly husí kůži a po dlouhý době jsem měl pocit, že jsem viděl zase pravej poctivej horor. K tomu absolutně boží hudba, ze který jsem měl podobný šoky, jako třeba před lety z Věci. Z Michaela Myerse jsem pořád ještě zesranej strachy a návrat Jamie Lee Curtis potěšil . 90%
Yellowstone - Rozbřesk (2018) (epizóda)
Hodinu a půl dlouhej pilot, kterej je minimálně stejně dobrej, jako všechnny filmy od Sheridana a já už se nemůžu dočkat na další díly.
Wind River (2017)
Taylor Sheridan začíná bejt nekorunovanym králem v žánru mrazivejch thrillerů. Po scénářích ke geniálnímu Sicariu a silně nadprůměrnýmu Hell or High Water si zkusil i režii a vylezl z toho další geniální kousek, u kterýho sem čuměl s vykulenym ksichtem. Bylo mi líto indiánů i hlavního hrdiny a byl jsem i napjatej, jak to vyšetřování případu dopadne. Jeremy Renner zahrál famózně, dobrej byl i ten indiánskej polda z Tance z vlky a pobavilo mě vidět Jona Bernthala, kterej poslední dobou hraje několika-minutový role nějak ve všech filmech . 90%
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
Trochu jsem se bál, že budu zklamanej po prvních reakcích a úvodní akční sekvence mě utvrdila v tom, že to asi bude blbost, ale pak jsem se chytnul a bavilo mě to už po celou dobu. Julianne Moore jako taková stepfordská panička, co ovládá mezinárodní obchod s drogama a šikanuje Eltona Johna, aby jí ve stupidních hadrech hrál debilní písničky, mě bavila. Channing Tatum a Jeff Bridges byli taky fajn, ale měli docela malou roli. Potěšil návrat Colina Firtha a docela mě dostala obětovací scéna jedný postavy na konci. Vaughn je pořád borec. 90%
Vojna o planétu opíc (2017)
Dokonalý zakončení pravděpodobně nejlepší trilogie současnosti. Citlivě natočená pecka.
Moderná rodina (2009) (seriál)
Po druhý sérii moje jasná srdcovka, která se může směle rovnat i Přátelům. Už dlouho mě žádnej seriál nebo sitcom takhle nebavil.