Recenzie (576)
Leon (1994)
Silný příběh o slabé holčičce a jejím lehce natvrdlém ochránci. Stokrát viděno, ale zde servírováno s takovým citem, že............. nevím, jak to vyjádřit............ prostě se to musí vidět.
Limonádový Joe aneb Koňská opera (1964)
Toto není parodie, ale pocta klasickým spaghetti westernům.
Šesť medveďov s Cibulkom (1972)
V dětství moje nejoblíbenější veselohra.
Slaměný klobouk (1971)
Francouzská absurditka v nezaměnitelně českém podání. Myslím, že Eugene Labiche by byl nadšen. Prostě ve stylu Guy de Maupassant.
Poklad hraběte Chamaré (1984)
Bylo to tak nějak temně divné. Ale kamera byla překvapivě dobrá. A atmosféra taky. Vůbec ne špatný film.
O princeznej Jasnenke a lietajúcom ševcovi (1987)
Jedna z nejhezčích českých pohádek, kterou můžu vidět pořád dokola.
Anjelská tvár (2001)
Na český historický film to vůbec nebylo špatné. Jen trochu přitažené za vlasy, ale to se dalo vydržet.
Najkrajšia hádanka (2008)
konečně zase hezká pohádka... A Dolanský je čím dál lepší.
Kameňák (2003)
První díl je celkem dobrý - je to aspoň zajímavý pokus o film "místo scénaře vtipy".
Slnko, seno, jahody (1983)
Nechápu tak nízké hodnocení u tak kultovní komedie, jakou "Slunce seno" je. Spolu se slabším druhým dílem jsou tím nejlepším, co Troška v žánru komedie natočil.