Recenzie (576)
Dvojitá hra (2009)
Zpočátku jsem vůbec nechápal, o co jde, ale v půlce jsem tomu přišel na chuť a na konci se mi to dokonce i líbilo. 70%.
Serge Gainsbourg (2010)
Tolik invence jsem rozhodně v biografickém snímku nečekal. Uznávám, že pokud bych Serge vůbec neznal, tak bych to možná místy neocenil. Naštěstí mám Gainsbourga rád a filmem jsem byl nadšen. P.S.: Věčná škoda Lucy Gordonové:-((
Coco Chanel (2009)
Šlo to absolutně mimo mě. Audrey sice mám rád, ale na mladičkou Coco už je příliš "zralá". Film mě nudil, a Coco mi připadala jako nesympatická mrcha. Jediný pozitivní prvek byl Balsan, bez kterého by tenhle film byl opravdu o ničem.
The Key to Reserva (2007)
Nejlepší reklama všech dob.
Muži, čo čumia na kozy (2009)
Velmi neotřelá komedie... Po druhém zhlédnutí musím uznat, že to je jedna z nejlepších komedií, co jsem za poslední dobu viděl.
Uloviť miliardára (2009)
Když to člověk bere jen jako karikaturu, kde se nedá mluvit o hereckých výkonech, jen se koukat na slepenec taktik českého podsvětí, tak to baví. Teda aspoň mě to bavilo - nepopadal jsem se sice celou dobu za břicho, ale co se dá od Vorla čekat?
Max Payne (2008)
Příběh, který je v každém druhém akčňáku, ale tady to ozvláštňuje úžásná stylovost a atmosféra. Maxe jsem hrál akorát druhý díl, ale co si pamatuju, atmosféru to mělo téměř stejnou.
Kdopak by se vlka bál (2008)
Po dlouhé době krásný, milý český film.
Veľká ryba (2003)
Čekal jsem od toho víc - vlastně ani přesně nevím, co jsem čekal. Prostě mi to nějak nesedlo.
Dokonalý trik (2006)
Není co řešit.