Recenzie (576)
Čarovná flauta (2006)
Originální, ale pro skutečné milovníky opery asi těžko skousnutelný zážitek.
James Bond: Casino Royale (2006)
Pokud přihlédnu k tomu, že to není "bondovka", musím uznat, že se Campbellovi podařilo stvořit skvělý akční film.
James Bond: Žiť a nechať zomrieť (1973)
Chvílemi mi běhal mráz po zádech...
Súboj Titanov (2010)
Původní film podle mě zas až takové terno taky nebylo, takže mi nezbylo než si užít vizuálně velkolepou výpravu tohoto "remaku". Nicméně vidět "mariňáka" v roli Persea na hřbetě jakéhosi emo (rozuměj černého) Pegase, to už je trochu moc.
Horúce pozdravy z Paríža (2010)
Paradoxně se mi to líbilo víc než Taken.
James Bond: Diamanty sú večné (1971)
Neskutečně vtipně hláškující a trochu obtloustlý Bond. Jenom mohl být jiný záporák.
Pravidlá muštárne (1999)
Trochu jiný než kniha, ale přesto má film své nesporné kvality - hlavně Lasse Hallströma a Michaela Cainea.
Tajomstvo stratenej archy (2008) (TV film)
Nehorázná "vykrádačka" mnohem kvalitnějších béček. A taky ta nechutně špatná příšera.... Ale ve slovenštině to určité kúzlo malo.
Kráľovstvo prsteňa (2004) (TV film)
Bylo by to lepší, kdyby to podmalovali Wagnerem.
Nejako sa to komplikuje (2009)
Jak jsme postupem času dopíjeli při tomto filmu láhev silného vína, stával se čím dál lepším:-) Ale za střízliva nic moc. Možná že by pomohlo, kdybychom si dali šluka, jako Streep s Martinem.