Recenzie (247)
Climax (2018)
Bylo se na co koukat, ale bohužel toho bylo až moc. Téma tak na super krátkometrážní film.
Frankensteinova armáda (2013)
To je na mě až moc velká sračka, roztřepaná kamera a celkově málo zajímavý.
Srbský film (2010)
To se skoro nedá hodnotit jako film, je to prostě úchylárna.
Případ mrtvého nebožtíka (2020)
Film u kterého se baví víc herci než diváci, ale bylo to dokoukatelný.
Tenet (2020)
Po prvním shlédnutí je to zklamání, ještě si rozmyslím, jestli nějaké druhé bude.
Súboj s rodinou (2019)
Celkem ucházející film o nejtrapnějším "sportu" co existuje.
Babadook (2014)
Děsivé o to víc, když máte také děti. Toto bych fakt nedal.
Korytnačky môžu lietať (2004)
Pokud si chcete zkazit den filmem kde jsou samé znetvořené děti, s chutí dotoho a žádnou válku ani boje nečekejte.
Chlap na striedačku (2020)
Na české poměry nadprůměr a doopravdy neotřelý i vtipný film, dal bych tri, ale protože to bylo milé překvapení, dávám čtyři ****.
Ve spárech ďábla (2018)
Když to po počátečním trapném, ale naštěstí krátkém vymítání nezabalíte, dostanete celkem slušný atmosférický horor.