Recenzie (247)
Misyeon paseobeul (2021)
Když vydržíte marnou první třetinu, dočkáte se celkem milého překvapení.
Kulky spravedlnosti (2019)
Jsem idiot a můžu si za to sám, že jsem tomu dal šanci.
Dobrí chlapci (2019)
Pičovina pro náctiletý.
Bullet Train (2022)
Myslel jsem, že to bude totální kravina a taky že jo, ale suprová.
Mandalorián - Season 3 (2023) (séria)
Bohužel nám to nějak sračkovatí, ale ke konci to má zase spád.
Čung_E (2023)
Ničím originální akčňárna.
Jurský svet: Nadvláda (2022)
Pokud to byl poslední díl, dávám 4*
Pod kožou (2013)
Toto je teda neuvěřitelná píčovina, nebýt popisu filmu zde na csfd, tak ani nevím oč autorům šlo. Ta jedna hvězda je za nahotu, která ale nemá šanci vytáhnout tento film z bahna.
Večierok (2021)
Tři a půl hvězdy, ale proti debilním českým komediím poslední doby, je to nadprůměr.
Pripojení (2021)
Pro děcka určitě o hvězdičku lepší.