Recenzie (5 908)
Ja, Simon (2018)
nějaké to klišé tu sice je,ale jinak je Love,Simon povedeným feel good movie,který baví svojí lehkostí a civilností.Hodně těží navíc z toho co poslední dobou provází víc a víc těhle teen filmů...dobrý soundtrack a sympatičtí herci...80%
Temné zločiny (2016)
film,který se snaží kombinovat severskou detektivku a True Detective,aby zároveň vypadal jako kdyby utekl z roku 1987.To šmrncnutí socíkem a deprese by samo o sobě nevadilo,ale pak by postavy nesměli pronášet toporné dialogy a děj by musel mít spád,což se neděje.I přes skromnou stopáž se vše strašně vleče a True crimes nedokáže naplno vtáhnout...40%
Zúfalé ženy robia zúfalé veci (2018)
už pár let žiju v domění,že česká "komedie" svého dna dosáhla a to opakovaně...pak se ale z ničeho nic objeví nový film Filipa Renče a hle...pojem dno dostává úplně nový rozměr.Nevím přesně komu je tenhle ultra bizár určený,ale každopádně dělá blbce z chlapů,hovada ze ženských a hlavně absolutní idioty z diváků.Tendenci vypnout jsem měl každých cca 5 minut,nicméně vytrval jsem protože mě zajímalo co paní Pawlowská a pan Renč považují za humor.To je koneckonců asi největší a jediná deviza "zoufalek".Je to tak neuvěřitelně hloupý film,že divák má snahu ho dokoukat aby se přesvědčil,že se mu to nezdá...0%
Vyléčení (2017)
nápad je zajímavý a dala by se v něm najít paralela se současným děním,ale bohužel zpracování to sráží dolů.Na horor je ta málo hororové a na cokoliv jiného je to moc velká nuda....40%
Prianie smrti (2018)
standardní akční jednohubka,která ničím nepřekvapí,má spoustu multi-kulti záporáků a skrývá poselství,že kdo nemá doma zbraň špatně skončí.Originální Bronsonovku sem neviděl,ale je fajn zase vidět Willise v nečem za co se nemusí stydět...60%
Oni 2: Nočná korisť (2018)
jednička se mi před deseti lety dost líbila (ačkoliv jsem í viděl jen jednou).Nebyla ničím převratným,ale v té době měla fajn atmosféru ze které slušně těžila.Dvojka bohužel nenavazuje vůbec v ničem a je jen zbytečnou a bezduchou vyvražďovačkou bez nápadu,atmosféry a napětí.Postavy se chovají nelogicky a ani jedna z nich není natolik sympatická,aby si divák vytvořil vztah a fandil.Dvě celkem podařené scény tenhle provar nezachrání...40%
Mechanizmus (2018) (seriál)
solidní netflixárna,která opět těží primárně z jiného než amerického prostředí.Osobně mám rád tyhle politické krimi,takže jsem se bavil i přesto,že O mecansimo je silnější v první polovině.Kdo hledá něco akčního,bude zklamán,ale komu se líbil třeba druhý díl Tropa De Elite,bude spokojen...80%
Tiché miesto (2018)
po traileru a prvních recenzích jsem čekal hororovou událost desetiletí a atmosferickou smršť.Realita je ovšem trochu někde jinde.Quiet place má slušnou atmosféru a hezkou příšeru,ale dost často vyvolává svými nelogičnostmi a nesrovnalostmi spoustu otázek,což je škoda.Klasika se tedy nekoná,ale na jedno podívaní je to fajn kousek...70%
Robinsonův ostrov II (2018) (relácia)
první řada byla jen chůdym přibuzným Survivoru se slabým moderátorem a českou náturou k tomu.Druhá řada posunula laťku níže tím,že maximálně zparchantěla pravidla a stejně jako v řadě první servíruje primárně vatu.Survivor má v řadě 13 dílu a vše letí kupředu,česká verze aby unesla více reklam se roztáhne na 35 dílu a to je prostě strašně moc...30%
Utajený šéf (2018) (relácia)
zajetý formát překlopený do českých reálií působí jako extrémně chudý příbuzný,ale ve výsledku a vzhledem k faktu že jde o produkci TV Nova to není až takový průser.Od začátku bylo jasné,že u nás se nebudou kupovat domy a platit hypotéky.Holt nejsme v jůesandej...50%