Posledné recenzie (5 837)
Smrtící podoba (2023) (seriál)
Cronenbergův originál neznám, takže sem nevěděl co přesně čekat a nakonec sem dostal místy znepokojivý a často zdlouhavý náhled na toxický vztah mezi dvojčaty, který stojí a padá s výkonem Rachel Weisz. Určitě budu muset dohnat Cronenbergovu "verzi", protože věřím že ta bude fungovat podstatně lépe. Tohle špatné nebylo, ale čekal sem víc...60%
American Horror Story - Delicate (2023) (séria)
za mě se tedy poslední řada AHS absolutně nepovedla a i když sem po předchozích sériích nečekal zázrak tak mě stejně překvapilo jak moc špatné to bylo. Příběh ještě dejme tomu i když úplná originalita z něj zrovna neprýští. ale atmosféra žádná, herecky nuda a nepomohlo tomu ani snížení počtu epizod a ani zkrácení většiny z nich na délku kolem půl hodinky. Jako film nebo 2-3 dílná minisérie by to sice bylo špatné taky, ale nejspíš ne tak moc...40%
Breathe (2024)
dobře obsazené, ale jinak dost nudné a oranžové postapo béčko o jehož kvalitách dost vypovídá to že jsem ho viděl cca týden zpátky a pamatuji si z něj jen tolik že na Zemi došel před 4 lety z nějakého důvodu kyslík (a díky tomu vypadá většina města jako kdyby byla opuštěná sto let) a že je tu Milla Jovovich v záporné roli. Víc nic...40%