Posledné recenzie (5 829)
Game Story (2024) (seriál)
Je to trošku letem světem, jednotlivé epizody by klidně mohly být o pár minut delší a strašně moc mi tam chybí Mafie, ale jinak zábavný, dobře sestříhaný a zajímavý exkurz do české herní a vývojářské historie, kde si dokonce i velkou část her pamatuji (akorát na KCD sem zatím nenašel čas ani odvahu). Vtipné je využívaní (nejen) dobových reportáží a reálií…70%
Šógun (2024) (seriál)
Clavellovu knížku sem nečetl (zatím a až v červnu znova vyjde tak do ní okamžitě jdu) a původní sérii sem viděl jako dítě, pravděpodobně sem z ní nebyl úplně moudrý a nepamatuju si jí. Nemám tak srovnání, nicméně i tak můžu s klidem říct, že nové zpracování je zkrátka famózní, místy dechberoucí a bude dost těžké ho letos na seriálovém poli překonat. Všechno tady šlape jako hodinky, skvělou výpravou počínaje (laik nepozná že se netočilo v Japonsku), přes kostýmy, parádní hudbu a samozřejmě skvělé herce. Měl sem sice trochu problém si zkraje zvyknout na neokoukaného Cosma Jarvise, ale to mi od samého začátku plně vynahrazoval Hiroyuki Sanada, kterému Toranaga sednul jak ulitý a Anna Sawai v životní roli. Srovnání s Hrou o trůny je na místě jen do té míry že se tady dost intrikaří a když dojde na nějakou akci tak umí být patřičně brutální, ale Šógunova síla je především v těch pomalejších scénách a dialozích, které nejednou přinesou zdrcující emoce. Vím, že Clavellova kniha je fikce lehce opřená o skutečné události a postavy, ale já mu to sežral i s navijákem…100%
Prezident - Nečistá hra (2022) (séria)
Série sleduje Havelangeho cestu od funkcionáře u brazilského národního týmu až k jeho zvolení do čela FIFA a i když tu byl velký potenciál a světlé momenty se najdou, celkově mi tohle zpracování moc nesedlo. Herecky je to dost průměr a celkem bych uvítal kdyby si tvůrci zvolili jasný směr jak chtějí příběh pojmout. Takhle to toiž utíká od vážnější noty k satirckému tónu a docela to nefunguje…40%