Posledné recenzie (338)
Venom 2: Carnage prichádza (2021)
Naprostý podprůměr a nula věcí k zapamatování. Ani nevím co k tomu více napsat. Absolutně nechápu jak k tomuhle projektu můžou být upsáni Woody Harrelson a především Tom Hardy. Zcela jednoduchý a nicneříkající blockbuster, který vyšumí ihned po projekci. 4/10
Morbius (2022)
Kde jen začít? Opravdu strašné a směšné zároveň. Neuvěřitelně se to celé vleče. Příběh absolutně bez nápadu a myšlenky. Je to slepenec scén, které na sebe pořádně ani nenavazují. Hnusná digitální akce. Škoda slov a času. Zkrátka jen další zbytečný a nic neříkající superhrdinský film. 2/10
13 hodín: Tajní vojaci v Bengázi (2016)
Zcela klasický Michael Bay. Jen málokdo umí v Hollywoodu natočit takhle libovou akci. Ale zbytek strašlivý bordel, plný hluchých a prázdných míst. 6/10