Recenzie (338)
Venom 2: Carnage prichádza (2021)
Naprostý podprůměr a nula věcí k zapamatování. Ani nevím co k tomu více napsat. Absolutně nechápu jak k tomuhle projektu můžou být upsáni Woody Harrelson a především Tom Hardy. Zcela jednoduchý a nicneříkající blockbuster, který vyšumí ihned po projekci. 4/10
Morbius (2022)
Kde jen začít? Opravdu strašné a směšné zároveň. Neuvěřitelně se to celé vleče. Příběh absolutně bez nápadu a myšlenky. Je to slepenec scén, které na sebe pořádně ani nenavazují. Hnusná digitální akce. Škoda slov a času. Zkrátka jen další zbytečný a nic neříkající superhrdinský film. 2/10
13 hodín: Tajní vojaci v Bengázi (2016)
Zcela klasický Michael Bay. Jen málokdo umí v Hollywoodu natočit takhle libovou akci. Ale zbytek strašlivý bordel, plný hluchých a prázdných míst. 6/10
Love, Death & Robots - Pomocná ruka (2019) (epizóda)
Gravitace 2.0, napínavé a mrazivé. Velké plus za černý humor. 8/10
Love, Death & Robots - Měňavci (2019) (epizóda)
Příběh ze současnosti s kapkou mytologie můžu. Výborná krvavá akce. 7/10
Love, Death & Robots - Skládka (2019) (epizóda)
Nápad to není špatný, ale je to strašně prázdné. 4/10
Love, Death & Robots - Dobrý lov (2019) (epizóda)
Steampunk moc nemusím, ale spojení s fantasy funguje na jedničku. 9/10
Love, Death & Robots - Za souhvězdím orla (2019) (epizóda)
Nádherná realistická animace. Příběh s vynikající pointou, mrazivá atmosféra a výborná hudba. Nejlepší díl. 10/10
Invalid (2023)
Tak tohle má štýl. 7/10
Love, Death & Robots - Když převzal moc jogurt (2019) (epizóda)
Perfektní satira. Úžasně absurdní. Správné dloubance do lidstva. Plno skvělých detailů, ale hlavně to má přesah. 8/10