Recenzie (60)
Modrooký samuraj (2023) (seriál)
Ale jo, na to,ze to je Netflix, je to zabavne. Pravda je tam dost "zapadackych" klišé, ale v tom je vlastne cela podstata modrookeho samuraje. Takovy podobny kombo jako americky shaolin. Animacne moc hezke, odvypravene taky pekne, ale nicim vyznamnym to vlastne neprekvapi. Prijemna oddechovka u ktere Anglictina projednou ani nevadi, aspon neni potreba porad pouzivat sharingan na titulky z Japonstiny
Gen V - Season 1 (2023) (séria)
Ač se seriál snaží bejt neotřelej, drsnej a plnej překvapení, tak se nemůžu zbavit pocitu, že uz jsem všechno někde videl. Přehnaně korektní škola superzlomených srdcí, kde se obávám toho, že budou dorůstat další postavy do hlavního seriálu a bude z toho další komerční hovnotoč, jako je Marvel a DC universe a spláchne to s sebou i skvělý The Boys. 50%
Telo bez hraníc s Chrisom Hemsworthom - Boj proti stresu (2022) (epizóda)
Jako dobrý, ale mnohem obsáhlejší a mega zábavný dílo o stresu najdete v IT Crowd S01E02. Diky tomu mi celý díl s Chrisem přišel dost úsměvný.
Lidská podstata (2019)
Neskutečný, no vlastně dost skutečný, kam nás, jako lidstvo, věda posouvá. Co bylo v minulém miléniu sci-fi se stává realitou a bude opravdu zajímavý, kam se to technologicky a eticky posune. No a nebo bude lepší všechno ignorovat, zapomenout, prohlásit, že je země placatá a vědce ukřižovat za to, že si hrajou na boha.
Barbie (2023)
Opravdu, přesah to má. Ty růžový hovna pretejkaj přes okraj...a ten hype kolem toho jsem na zivo taky videt nemusel...
Vinland Saga - Season 2 (2023) (séria)
Škoda. Po paradni prvni serii jsem se na pokracovani vazne těšil. Bylo to ale vetsinou jen dlouhe cekani na nejakou akcnejsi epizodu a to, co se stalo s Thorfinnem se mi vazne nelibi. Mel nabeh na nejlepsiho severskyho valečníka a nakonec je z nej hippík nejhorsiho kalibru. Konec tažení tvurci doslova vysrabili. Navrat domu byl dojemny a vlastne dustojny konec, ale ze takhle propálí obrovsky potencial jsem od 2. serie necekal. Vizual nadhernej, jako vzdy od studia Mappa.
Černé zrcadlo - Mazey Dayová (2023) (epizóda)
To uz jim vazne dosly napady? S touhle tendenci bude lepsi, aby serial radsi prestali natacet a tim mu tak zachovali alespoň nejakou tvář. Naprosto zbytecnej dil, kterej svou kvalitou pripomina spis "věřte nevěřte".
Černé zrcadlo - Beyond the Sea (2023) (epizóda)
Klasicka trpaslikovska Vymena těl, jen s trochou vic omacky a 3x delsi stopazi. Bylo tam par silnych momentu, ale celkove me epizoda nicim moc neprekvapila a myslim si, ze BM ma na vic.
Černé zrcadlo - Joan je hrozná (2023) (epizóda)
Ja jsem se teda skvěle bavil. Pravda, protože jde o Black Mirror, tak od začátku tak nějak tušíte, kam to cele spěje, ale stálo to za to. Nebyl to úplně perfektní díl, ale podle mě se řadí k těm lepším. Humor je důležitý v dnešní digitálně komprimované době. Díky. Jo a možná si díky tomu aspoň zapamatuju, jak vypadá Salma fokin Hayek, tohle se jí povedlo... snad ta pravá nebude na serial moc nasraná..."fuck Cate Blanchett" -to bylo boží :-D
Battle Royale (2000)
Na zacatku to bylo fakt dobry,pak to bylo fakt spatny a chtel jsem dat jednu hvezdicku. Ale s pribyvajicim alkoholem a rozvyjenim pribehu to preslo v komedii a jako komedie si to ty dve * zaslouzi...ale pokud vite o necem jinym co mate na praci tak te prilezitosti vyuzijte.