Recenzie (282)
Sex noci svätojánskej (1982)
Inteligentná romantická komédia plná komplikovaných vzťahov, ako už sme si u Woodyho zvykli.
Smäd po živote (1956)
Čítal som knižku Smäd po živote a čítal som aj iné publikácie o tomto pozoruhodnom holandskom maliarovi, takže som na film nehľadel ako absolútny zelenáč čo sa týka života a diela Vincenta van Gogha. Film je myslím celkom presný obraz knižky Irvinga Stonea, zameriavajúci sa aj na Vincentovo dielo. Kirk Douglas ako van Gogh, Anthony Quinn ako Paul Gaugain a aj obaja režiséri predviedli skutočne výbornú prácu.
Serpico (1973)
Pre mňa zatiaľ najlepší výkon Al Pacina, v úlohe skutočne existujúceho policajta, ktorý sa vzoprel proti korupcii v policajných radoch. Dobrý scenár Walda Salta (Midnight Cowboy) a dobrá réžia Sidneyho Lumeta. Toto všetko robí z filmu Serpico veľmi solídnu kriminálku. I keď možno trocha príliš zdĺhavú.
Angel Heart (1987)
Zaujímavý, miestami príliš zamotaný mysteriózny thriller s dobrým hereckým výkonom Mickeyho Rourka. Lisa Bonet je tu krajšia ako v seriáli Show Billa Cosbyho (tu stvárnila druhú najstaršiu dcéru Cliffa) a taktiež toho ukáže viacej. Tým síce potešila väčšinu divákov ale už vôbec nie producentov rodinného seriálu.
My deti zo stanice Zoo (1981)
Ak sa ma príbeh filmu odohrávať v roku 1977 (všetko tomu nasvedčuje), tak potom nerozumiem ako je možné že na tej diskotéke hrajú Bowieho skladbu Look Back in Anger, ktorá sa nachádza až na albume Lodger z roku 1979. Ale inak skutočne dôveryhodný obraz života mládeže závislej na drogách. Veľmi depresívny film.
Noční děsy (1983)
Prvá poviedka zaujme atmosférou, ale nečakajte príliš nápaditú pointu, v druhej sa predstaví Emilio Estevez ako človek závislý na hracích automatoch, tretia poviedka je zostavená na motívy Spielbergovho filmu Duel a vo štvrtej terorizuje obria myš obyčajnú americkú rodinu. Celkovo ide o priemerné poviedky, ktoré sú o niečo slabšie ako poviedky z filmu podobnej tematiky Mačacie oko. I tak ale ide o celkom pohodové pozeranie.
Šialenstvo (1994)
Ozajstné šialenstvo. Chvíľkami zábavné, chvíľkami desivé a Sam Neill je jednoducho skvelý.
Osamelý muž (1984)
Originálne gagy, dobré herecké výkony Martina a Grodina a téma, ktorá sa môže týkať každého z nás. To všetko mi vychádza na 4*.
Výmena (1983)
Solídna komédia ,ničím nevybočujúca z rámca klasických komédií 80. rokov, pravdebodobne inšpirovaná Twainovým románom Princ a Bedár. Okrem hlavných protagonistov poteší aj James Belushi v opičom kostýme.
Transylvania 6-5000 (1963)
Typický animovaný kraťas zo 60. rokov. Pohoda. Možnosť pozretia momentálne na http://www.youtube.com/watch?v=1dDV-owBIBg