Recenzie (65)
Leto s kovbojom (1976)
Tohle na me pusobilo jako nejaka politicka agitka o tom, jak nakrasne se inteligence muze dat dohromady s pracujici tridou. A pritom to mezi Hanzlikem a Kolarovou vubec nejiskri, neni tam zadna chemie a vsechno ovlada jen jejich slepa laska. Jasne ze "lasce se meze nekladou". Ale tady je primo do oci bijici, jak prosty lid nad burzoazni tridou zvitezil, a jak dalsi strediskova vesnicka svoje stadecko o jednu ovci rozsirila. Videno az v 2010.
Dantovské peklo (2010)
Nadejny rozjezd ale od pulky tempo ztraci az se z toho vyklube nekonecna rezba. 3.5*
Shake Hands with the Devil (2007)
Totalni selhani smyslu existence OSN a humanitarni pomoci na jednom ukazkovem priklade. Destruktivni bezmocnost vyjadrena 120 minutama filmoveho pasu. Nejsilnejsi a nejvic konstruktivni film o Rwandske genocide. Spolu s Warriors na spici filmu tykajicich se valecnych konfliktu moderni civilizace.
Středoškolský profesor Pedersen (2006)
Politicky neprilis angazovane, vztahove prilis seversky chladne. Radej se po stopadesate podivam na Tichou bolest :)
Dealer II (2004)
Lepsi nez jednicka, prvni velka scena z bordelu je proste luxusni :D
Dokonalý únik (2009)
Povedeny dobrodruzny thriller. K plnemu vychutnani te nadherne Hawajske scenerie se musi videt na platne. A doporucuju pri sledovani moc nepremyslet ;)
Majestic (2001)
Strasne zbytecny film, dve a pul hodiny trvajici nuda.
Green Lantern: První let (2009)
Uchvatna jizda podporena vybusnym soundtrackem, skoda jen toho nekonecneho zaveru :)
Zábavný park (2009)
Skvely soundtrack, ktery je u filmu plneho teenagerske chemie nezbytny. Sice to ma klasickou klise zapletku, kdy jeden nejdriv jo, druhej nejdriv ne a pak oba ne a nakonec...., ale jednou za cas je potreba se na neco takovyho je potreba podivat.
Štvrté proroctvo (2009)
Kdyby Cage hral Clive Owen, bylo by to za rovne 4.