Recenzie (12)
Koniec sveta (2009) (TV film)
To se dá nějak hodnotit? !
Americký ostreľovač (2014)
Na doporučení jsem mrknul na tento snímek a velké zklamání.Tak trochu I Am Legend 2....,ale ta nás teprve čeká...né!?
Bojová loď (2012)
Kdo by chtěl tenhle film srovnávat z Transformers,je asi tak naivní jako Režie a Hrají. za efekty *
Vec (2011)
Dle mého vkusu zdařilé a bavil sem se u tohoto snímku... přiznávám se čekal jsem,že to bude o dost horší po těch 29letech
Pád do tmy 2 (2009)
Trošku podceněný co se týče sluchových buňěk potvůrek z jeskyně(oproti prvnímu dílu),ale jinak to má celkem spád. :-) Sklamanej z toho závěru a doufám,že je to konečná.Jinak jestli se rozhodnou pro trojku,tak se na to asi nebude dát dívat. Závěrem...První díl je první díl !!! :-)
Tri dni k slobode (2010)
Na tomto snímku jde vidět co je schopen můž udělat pro ženu kterou miluje..
Ong Bak: Záverečný duel (2010)
Jako fanoušek fight filmů je Ong Bak3 celkem zklamání.Jednoznačně nejslabší díl ze všech! A to mám Tonyho Jaa hodně rád.Proto s odřenýma ušima za 3*
Odpočítávání (2010)
Samuel L. Jackson v roli chlapíka kterého při své práci absolutně nic nerozhodí. snímek plný napětí a očekávaní u kterého jsem se nenudil...zasloužený 4*
O princeznej Jasnenke a lietajúcom ševcovi (1987)
Co se třeseš holoto ševcovská...zimou?Mám ti jednu švihnout,aby ses rozehřála?! :-))
Pytón (2000) (TV film)
Hrozná podívaná a divím se vůbec,že jsem tento ubohý snímek dokoukal...