Recenzie (3 651)
Jsouc na řece mlynář jeden (1971)
A TAK HO ZAMORDOVALI!!!
Super finta (1985)
JE TO JEDNODUCHÉ. TAM V BANCE JE IDIOT A MÁ RUKOJMÍ. MY OSVOBODÍME RUKOJMÍ A ZATKNEME IDIOTA.
Hviezdna brána (1994)
Čím častěji to zhlédnete, tím víc vás to nudí...
Manituova topánka (2001)
Říkáte si, že už máte dost těch chalanů, děvčat, nebo tak, který to chtěj pořád, pořádně, popořadě či furt? Německá kinematografie asi nikdy nebyla nic moc, ale tuhle parodii můžu doporučit. Není to parodie na jeden film, ale na vícero a nejlepší je IMHO ta na Tenkrát na Západě. Film má vtip, spád, obstojný děj, nadprůměrnou výpravu a několik vtípků má opravdu hodně, ale hodně dobrou pointu. Fekálních fórů je ve snímku kupodivu jen velmi malé zastoupení. Ovšem pokud vám filmové mayovky nic neříkají, odečtěte si...víte co? Odečtěte si, kolik chcete ;-)
Frigo dědicem (1922)
Ovšem nejgeniálnější je ona zápletka, díky níž se Frigo do svého "maléru" dostane! ;-)
Diplomová práca (1996)
Takhle to dopadne, když se určité odvětví umění naprosto přizpůsobí požadavkům trhu... A pokud někdo opisoval, tak to byl tenhle chlapík...o čemž bych ovšem zase (úspěšně) pochyboval.
Síť na bludičku (1983) (TV film)
Překvapivě povedená TV detektivka. V závěru jsem ocenil dynamiku a napětí, které příběhu dodaly prostřihy scén s vrahem a krátké záběry v tančírně. Pěkné...
Překvapení pana Milberryho (1988) (TV film)
Zábavná a hlavně krátká ;-) hříčka na motivy autora knihy Tři muži ve člunu (o psu nemluvě.) Příjemný Marek Eben :-)
Co teď a co potom? (1991) (seriál)
Nejzajímavější na tomhle díle byla všechna ta "skupinová sezení". Bylo zkrátka vidět, že seriál byl točen ve spolupráci s odborníky na slovo vzatými. A famózní výkon Ivany Chýlkové se musí taktéž připomenout.
Případ pro zvláštní skupinu (1989) (seriál)
Onen díl, kdy vyšetřovatelé narazili na "distributory" porna, byl obzvláště vtipný...jako doopravdy vtipný.