Recenzie (3 651)
V tieni upíra (2000)
I neznalce láká, ale pak je zklame přechod do (nechtěné?) parodie.
Inland Empire (2006)
U Mulholland Drive jsme se bavili o tom, že nevadí, když snímek nepochopíme, pokud nás přitahuje, a zda je vůbec nutné filmy chápat. Nevadí. Ne. Není to nutné. Tady je však vše přehnáno ad absurdum, o tři sta procent, navíc ovinuto nudou, někdy až nesnesitelnou. No a co dál? Laura Dern je pořád sexy. 50%.
Agatha Christie's Poirot - Detektív Poirot: Záhada Modrého vlaku (2005) (epizóda)
Tento Poirot je trošku jiný, "odvážnější" nasnímání mu přidává na autentičnosti, na druhé straně se nezměnilo nic na logice, šedých buňkách či napětí :-)
Zaostřit, prosím! (1956)
Šmarjá!!!
Nikomu to nepovedz (2006)
Málo informací na začátku a zbytečně moc dovysvětlovávání na konci. Zbytek by, možná až na stopáž, celkem ušel.
Oko III (2005)
S "Očima bří Pangových" to nemá společného v podstatě zhola nic, jako horor to funguje na třetinu, jako komedie tak napůl. A pár lekaček (některé, jak už jsme z jihu zvyklí, nejsou špatné) to opravdu nezachrání. Škoda, že příběh neměl nějakou silnější pointu. 50%.
Kupředu levá, kupředu pravá (2006)
Tyhlety tábory mají k sobě blízko maximálně tím, s jakou vervou prosazují svoje názory. Zatímco při záběrech na konzervativce jsem byl pobaven, u rozhovorů s tím nekonformě oblečeným komunistou, jenž by v normalizaci byl šťastný (a jen kvůli oblečení by byl pod dohledem státní moci), a jehož pokoj zdobily mj. plakáty s Larou Croft, Beatles a knihovnu plnily svazky mayovek a obrázková Bible, tak v těchto okamžicích jsem se vážně bál. Bez nadsázky. NO JO, ODS MÁ BLONDÝNKY, SVOJI TV (NOVU) A CO MÁME MY? JEN TY HALÓ NOVINY. Dokonce mu ukápla i slza, když prohrál. Působil naprosot nevěrohodně a argumentace chyběla. Komunista. Dobře mu tak. Jinak se režisérka mohla delší dobu věnovat stejnému tématu, dokument byl často roztěkaný, kdyby toho nebylo, dal bych bez pochyb pětku.
Kontrakt (2006)
Rutinní, povrchně načrtnutá střílečka, která si tak kvalitní herce opravdu nezaslouží.
Hrdinovia (2006) (seriál)
Stále se nemůžu zbavit dojmu, že tenhle seriál nemá žádnou koncepci. Tahá pozdější (často jen trošičku modifikované) zápletky na světlo, jak kouzelník králíky z klobouku a nepomůže ani to, že každá řada má název a díl se honosně pyšní přízviskem "kapitola." Jenže zatím to nenudí a ani moc logicky neskřípe (pokud nejste odborník na cestování časem), ovšem hodně se bojím, jak to bude dál. No uvidíme, samozřejmě.
Ostreľovač (2007)
"Najeď si na www.strelbazdalky.com." Měl bych psát něco dalšího? ;-)