Recenzie (3 670)
Inspektor Taggart - Pod kůží (2000) (epizóda)
Byl by to takový běžný díl Taggarta (rozuměj-na čtyři hvězdičky), ale scénárista si evidentně pohrál a příběh zamotal, navíc ho obohatil o zdařilé téma žárlivosti, vnitřního vyšetřování a nemoci. Herci jsou velice přesvědčiví, ačkoli jde "jenom" o TV film...
Chlapci a chlapi (1988) (seriál)
Tohle je docela hustý. Seriál se snaží navodit atmosféru filmu "Copak je to za vojáka," (té lehkosti a popisu socialistické vojny, jako nečeho smysluplného), ale dost drsně mu to nejde. Hlavně kvůli chabým a trapným hereckým výkonům. Propaganda to už vlastně taky není, protože co byste chtěli v osmdesátým osmým propagovat, že. 30%.
Turbo (2000) (seriál)
Další čokl. Zastřelit a zakopat (ten seriál ;-)
Právo na lásku (1998) (seriál)
Říkám to za všechny lidi s vyplněnou mozkovnou: máme právo na nedebilní televizní díla!
Miazgovci (1968) (seriál)
Zvlášť peprné dialogy věčně pletoucí Gábi a neustále bafajícího Pepiho jsou legendární.
Třetí skoba pro Kocoura (1983)
Takový filmy jsem jako malej miloval...sympatičtí herci, zajímavé prostředí horolezců a hlavně: detektivní zápletka, velmi povedená! Škoda, že se něco takového netočí i dnes...
Zlaté rybky (1977)
Pomalá, ale kvalitní detektivka, která snad jako první nahlédla pod povrch skupiny zvané "práškaři", kteří jsou dnes též známí pod názvem narkomani :-) Vynikající Oldřich Vízner.
Ukradená vzducholoď (1966)
Podstatnou složkou Zemanových filmů byl samozřejmě - strach. Ovšem ne hrůza či horor, ale jenom obavy o hrdiny a pocit ze skvěle prožitého dobrodružství. Ha, kdo by proboha nechtěl prožít něco takového???
Čarodějův učeň (1977)
Myslíte si, že se nedá prožít naprosto totální depka od českého tvůrce barvitých filmů, a ještě navíc animovaná? Tak se podívejte na tohle!!! Karel Zeman byl génius, jak je to prosté.
Ahoj, ujo doktor (1994) (seriál)
Další zbytečný lékařský seriál, navíc s naprosto infantilním názvem...