Recenzie (130)
Duna (2021)
Za mě dokonalost. Konečně něco nového, co dodává té současné – nudné – nuzné kinematografii trochu života do ochablých žil. Jen tak dál.
Jurský svet (2015)
Tenhle film sponzoroval od shora dolu Mercedes, že jo? Ne teď vážně, já miluju Jurrassic Park, jenže jsem asi 20 let pozadu. Doopravdy někoho baví když všechno leští CGI a podpatky? Mě ne a postupem času nebude ani ostatní. Tipuju, že další díly budou větší a větší mizérie.
Železný orol 2 (1988)
Bylo to moje dětství. Moc toho dřív na VHS nebylo :D dnes pochopitelně už zašlý snímek.
Řachanda (2016)
Neviděl jsem, ale ten název mě sere.
MOST! (2019) (seriál)
Tahle lacina blitka je presne nastavena pro ceskou trash spolecnost.
2 baby na mizine (2011) (seriál)
Ty vole, co to je?
Super 8 (2011)
Typicka americka slataninka. Kazdopadne osmdesatky ztvarnene pekne.
K smíchu - Série 1 (2018) (séria)
Skvělá úchylárna. Pokaždé když se děj začne nekontrolovatelně moc okecávat a přichází minutky nudy, tak to zaplácna nějaká naprasto dokonalá scéna, u které se můžete další 2 minuty nepřetržitě smát. Nicméně každému tenhle netradiční humor sedět nemusí.
K smíchu (2018) (seriál)
Dávám hvězdu navíc, protože to pokračuje.
Našrot (2016) (seriál)
Ulitla fetacka magorina ! Skvelost.