Posledné recenzie (4)
Klub sráčov (2000)
Oh my god... kámoši mi řikali jak je to dobrej film a hrozná pr*el... ale mně to připadalo jako hodně velká trapárna... scéna se "zušlechťováním" dívek byla přímo nechutná... podruhý už to vidět nechci... 1* za hlášku "nejsem žádnej tvůj votrok!"...
Ako som spoznal vašu mamu (2005) (seriál)
Po shlédnutí prvních 3 řad se u mě tento seriál dostal jasně na první místo... zdatně sekundoval Big Bang, ale nakonec HIMYM je moje jednička... moje nejoblíbenější postava je určitě Ted, tak trochu se v něm sám vidím :)... hledání té pravé přítelkyně, v tom jsme si podobní... ovšem Barneyho hlášky jsou bestovky, lepší jsem v žádném seriálu neslyšel... nejlepší z nich je: If I´m sick, I stop being sick and be awesome instead.. True story... :-D pokud bych měl hodnotit serie, tak první a druhá byly super, ve třetí řadě mi příliš neseděla Stella a čtvrtá serie trošičku ztrácela dech, ale začátek páté řady je opět senzační... jsem sám zvědavej jestli seriál skončí grandiozním odhalením "matky" nebo jestli bude seriál pokračovat i s touto osobou... 100%
Pán prsteňov: Dve veže (2002)
Můj nejoblíbenější díl z trilogie LotR... mě více bavilo sledovat osudy lidí ze Středozemě a dívat se na velkolepé bitvy (Helmův žleb), než sledovat cestu Froda a Sama... ta hlavní dějová linka mě vlastně příliš nezajímala :)... a rozhodně nejoblíbenější postavou je Gimly a jeho hlody na adresu Legolase :-D... oproti jedničce, která se mi až tolik nelíbila (víc se mi líbila parodie Pár pařmenů :-D) je dvojka skvostné dílo, na které jsem se musel kouknout už několikrát... a z Gandalfovy hlášky: očekávej mne na úsvitu pátého dne, se u nác ve třídě stal hit :)... 95%