Recenzie (350)
Team America: Svetový policajt (2004)
Vizualně perfektní, postava Hanze Blixe zcela luxusní :D Ale mohlo to proste byt trosku lepsi..... Ikdyz refren Amerika fak jůů je velmi chytlavý :))
Arizonský sen (1993)
Tak na scenu, kdyz bratranec Paul ucinkuje v te herecke soutezi nikdy nezapomenu. Ty uskoky pred letadlem v kukuřici sou proste dokonale :D Na sever severozápadní linkou zde ma nejlepsi moznou reklamu :) Jinak nadherny film, hudba dechberouci, v kine dvojnasob... Lili Taylor kralovna filmu.
Horizont udalosti (1997)
huh, bal sem se u toho :) Fakt povedeny filmek, i ten konec nebyl zas tak spatny.... Efekty povedene, ten sesity dokturek vypadal mile ;)
Expres foto (2002)
Fpoho filmek se super vykonem R. Williamse. Scena ze sna jak vystrizena z hororu ;) Hudba mi misty pripominala Mazaci hlavu... cili pozitivum ;)
V Číne jedia psov (1999)
Asi nejlepsi Cerna Komedie, co sem videl. Teda asi neni pro kazdeho, ale komu sedne bude se smat, za bricho popadat cely film a pak pri kazde vzpomince na nej ;D
Starí chlapi na nových autách (2002)
Sic nedosahuje qality jednicky stejne je to film, ktery budu doporucovat fsem znamym :) Milovnici cerneho humoru nesmi opomenout !!! :)
Agent bez minulosti (2002)
První část trilogie, nejlepší akční trilogie.
Sin City - mesto hriechu (2005)
6.12.09 - Taxem to dneska viděl podruhé a jsem asi stejně nadšený, jako poprvé :) Forma, styl, efekty i obsah za 5 *. Vyjimečný film.
Matrix Reloaded (2003)
Přehodnoceno ze 3* na 5*. Důvod : je to našlapaný film !! Totiž každý, kdo už přistupoval k tomuto z despektem, že to nemůže dosáhnout jedničky(jako já), byl zákonitě zklamán. Já se ted na to díval znova, jako na Matrix Reloaded, né jako na pokračování Matrixu...a bylo to úžasné...už se těším, až si dám znova troiku :)
Matrix Revolutions (2003)
Oprava. Výtečná trilogie. Lepší a složitější než se zdááá :)