Recenzie (350)
Putovanie vtákov (2001)
Záběry nádherné, to jo , ale místy uz mi to přišlo jednotvárné ( furt samí ptáci ) :)) A taky skoda ze nevykládal neco bližšího o jednotlivých druzích, bylo to proste ciste a jen zamerene na krásu beze slov... ale bylo to fakt udelane nádherně, to se musí nechat....a aspon ty 4* si to urcite zaslouží....uz za to bozatko tucnaka sezraneho pred zraky svych rodicu... :)
Nahý obed (1991)
Nooo...holt tezky kalibr, ti co videli vi o cem mluvim, ti co nevideli, nechť okamzite napraví.... neco tak PSYCHO sem snad este nevidel, snazim se to nak porovnavat s Lynchem, ale todle je trosku neco jineho, rekl bych Cronenbergoveho... :))
eXistenZ (1999)
no před shlédnutím filmu sem myslel ze to bude psycho podobne filmum od D. Lynche....ono to je ale uplne jine psycho... :)) ... takové psycho, kterým si nejste jisti....doufam ze se neprobudim ze sna do jineho sna ve snu....... a ta Puzzle - Pistole na zuby downloadovaná z poléfky mutovaných ropuch je fskutku originální... :))...jo a hraje tu Bilbo Pytlik :D
Harvie Krumpet (2003)
Nejlepsi jak mu doktorka rikala at na astma kuří este vic, chudak :)) a ty jeho přísloví sou taky dokonalé... kdo shlédne nebude litovat ;)
Scanners (1981)
Ta konečná scéna opravdu povedená.... a celkovje celý film, na to ze kterého je roku... a mozná je taky tak dobrý, protože tam nevybuchlo příliš mnoho hlav... fsecko bylo tak akurat :)
Ospalá diera (1999)
Tak me napadá, že s trochou snahy by to moh byt celkem povedený Beetlejuice2 :)) Ale není, zato je to opjet skvost od Burtona. A johny depp jako vzdy... :)
Extrémne svahy (2005)
Záběry krajiny nádherné, ale jinak celkem nuda...teda spiš sem od toho čekal víc zběsilých sjezdů a skoků, a míň kecání o historii snb a jednotlivých protagonistů... ale bylo to udělané hezky, proto 3 * ...
Ďakujeme, že fajčíte (2005)
Inteligentní, Ftipný a perfektně natočený film. Dneska opravdu když umíte mluvit, presvědčíte kohokoliv že ta černá barva je bílá :)) Ještě že nikdo takový není v politice, to by asi pánové Paroubek a Topolánek nemeli moc šancí :))
X-Men: Posledný vzdor (2006)
Velice podařené triky + jax tax příběh = 4 * :) Ikdyž v porovnání s jinými filmy tohoto žánru lze tento příběh označit jako nadprůměr... Nejlepší byl Judgernaut, toho bych nekdy vpustil do lidlu či do tesca... :))
Nabiť a zabiť (2006)
No me se to líbilo moc. První pulka srší ftipem, druhá je zase uplně o něčem jiném... Josh Hartnett mi tam pasoval uplně přesně, stejně jako Ben Kingsley... Opravdu do sebe zapadne fsecko, a je to podané tak fajnie, ze mi to ani neprislo nejak nevhodné, fsecko nakonci vysvetlit... Proste má to hlavu a patu a tak to ma byt !