Recenzie (207)
Vij (1967)
Velmi dobra praca s kamerou,aj vizualne je to pekny zazitok...len keby to malo trochu strasidelnejsiu atmosferu.A Natalya Varley ukazala celkom fajnove pantomimicke schopnosti ;)
Kybernetická babička (1962)
Pekny film.Len skoda toho slabsieho zaciatku.Inac pekne psycho
Spalovač mrtvol (1968)
Tento film si navzdy zapamatam ako diabolsky monolog Rudolfa Hrusinskeho plny tem zivota,smrti a rozoberanim ideologii.Psychologicky velmi narocny film s velmi horuckovitov atmosferou ktoru dotvara Milotova kamera (rybie oko ftw) a psychopaticka hudba.Po vsetkych strankach dokonale dielo. PS:Hodinu pred tymto som pozeral Beningniho Zivot je Krasny.Vytvorilo to fantasticku a az mrazivu kulisu pre Spalovaca Mrtvol...
Oskar (1991)
Velmi prijemny a jemny humor spolu s dynamicky sa vyvijajucim dejom a Sylvester Stallone.Oscar mi spravil velmi dobru naladu.
Čata (1986)
Z trojice mojich oblubenych filmov z Vietnamskej vojny (Apocalypse Now,Full Metal Jacket a toto) je Platoon najemotivnejsi.Adagio for Strings je velmi silna hudba a dotvara obraz vojny a hlavne je dobre nacasovana.V celom filme je citit ze Oliver Stone je veteran z vojny,ten pocit ktory prevladal pri sledovani Platoonu chybal pri ostatnych spominanych filmoch.
Ja, moje druhé ja a Irena (2000)
par hlodov bolo dobrych...
Tanec kostlivcov (1929)
Poriadna pecka.Na svoju dobu velmi pekna animacia a stylisticky bravurne prevedene.
Gauneri (1992)
Velmo dobre.Hlavne na to ze to je debut.Herci su dost uveritelny,scenar excelentny a aj praca s kamerou je vyborna.Velmi pekny zaciatok ale ja davam prednost Pulp Fiction ;)
Čierna kniha (2006)
ech no....je to take nemastne neslane.Typicky tu su Verhoevenove nahotinky (velke plus ;)),a aj trochu nasilia ale to nedopomoze k tomu aby bol tento film nadpriemerny zazitok.Neviem co to je,ale Verhoeven si tusim nieco zabudol v Amerike.Dalo sa to pozerat,ale znovu by som si to asi nepozrel.A Carice pekne spieva ;)
The Angry Video Game Nerd (2004) (seriál)
Velky filmovy fanatik James Rolfe spravil fakt vydareny serial.Na to ze je to amatareska tvorba tak je velmi kvalitna zabava.