Recenzie (673)
Zóna A (1985) (TV film)
Zajímavý článek o frontmanovi Zóny A - http://www.antifa.cz/content/monsignore-schredl-trojsky-konyk-xenofobie-v-punku
The Devil's Carnival (2012)
Tak tahle halucinace se mi vůbec nelíbila.
Hobit: Smaugova pustatina (2013)
Tak jsem s trpaslíky a jedním hobitem opět zavítal do Středozemě a opět jsem se v jejich společnosti cítil příjemně, ovšem o fous méně příjemně než minule. Dost mě vadila ta roztahanost děje, kde se občas čertužel dostavila i docela nuda.Největší kámen úrazu je pro mne roztříštěnost scénáře, to se tedy fakt tentokrát moc nepovedlo, jakoby to nechtělo nějak držet pohromadě což je u filmu tohoto formátu veliká škoda.
V perine (2011)
Barevný je to! Bluergh!
Kňazove deti (2013)
Děsná nuda a navíc je to plné ultra nesympatických lidí, no fuj! Ale dovolím si tu zmínit jeden takový postřeh - vypadá to fakt jako pravý film!!! Jaktože sakra chorvati umí používat kameru a my ne? Proč valná většina našich filmů vypadá jakoby je někdo točil na mobil!!
My sme Millerovci (2013)
Cože? Nechápu to vaše nadšení tímhle snímkem a že si nebere servítky? Asi jsem koukal na něco jiného a ne na tuhle trapnou, nevtipnou, podprůměrnou emerickou limonádu.
Hotel Rwanda (2004)
Jak málo stačí aby se lidi mezi sebou začali vraždit, jak tenká je ta hranice, dej jim příležitost a historie nám pokaždé ukázala čeho jsme schopni. Zlo nečíhá pod postelí, ne v temném lese či o půlnoci na hřbitově...potkáváme ho každý den venku na ulici, protože to největší zlo je zlý, sobecký člověk plný nenávisti a zášti..
Navždy Batman (1995)
Totální šílenost, leč bohužel dost nudná.
Aljaška (1996)
Stupidní a pitomé, pro inteligentního člověka nekoukatelné.
Shrek Tretí (2007)
Vrchol trapnosti a konzumní sračkovitosti! Fuj!