Recenzie (673)
Agora (2009)
Fanatizmus je hnus a pro mě osobně i všechna náboženství...
You're Next (2011)
Taková malá bombička, na daný žánr inteligentní a řádně krvavý, znepokojivý slasher se skvělou mrazivou hudbou a parádním revenge koncem ...líbilo, moc, parádní jízda!!!
Zbav nás od zlého (2009)
Absolutně nereálné chování postav..první kdo by byl na ráně a chtěl bych se mu pomstít , by byl ten vocas co mu přeci nechal odvézt auto....nesmyslné a přehnané, neuvěřitelné, škoda.
O kuratách a ľuďoch (2015)
No ty vole, co tohle bylo...Mikkelsen je špion..v každém filmu vypadá, mluví a chová se úplně jinak!
Pořád jsem to já (2014)
Z tohohle tématu se dalo vytřískat mnohonásobně víc emocí a vůbec všeho...škoda...
Osem hrozných (2015)
Další dlouhý a ukecaný Tarantinův výstřik, natočit to někdo jinej má to tak maximálně 46% haha.
Hudba v srdci (2015)
Snobská pohádka pro šampóny..ale jako příjemná jednohubka to sedlo i mě ...jde to se mnou asi z kopce hehe.
Dagon (2001)
Naprostá pecka, fanoušci H.P.L ignorujte zdejší nízké hodnocení a běžte do toho !
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Nejlepší film všech dob? Ale kdepak...
Ony (2011)
Asi jsem to krapet nepochopil ehm.