Recenzie (141)
Ako dym (1999)
Toto je film, pri ktorom som sa prvý krát stretol s Kate Winslet. Bolo to veľmi intímne stretnutie.
Polčas rozpadu (2007)
Polčas odpadu? To je strašne zbytočný film. Aj by som sa rozpísal, ale CSFD je slušný portál.
Úkryt (2002)
...ale úvodné titulky to malo bombastické!
Thelma a Louise (1991)
Čo sa týka scén s rasta cyklistami, patrí tento film k svetovej špičke!
Ukrutne šťastní (2008)
Film o mužovi, ktorý musel klamať, aby neskončil v base, napriek tomu sa jeho život stal väzením. Zaujímavý scenár, finančne nenáročný. Príbeh by sa mohol odohrávať aj na Slovensku alebo kdekoľvek inde (Štúdia vidieku) Horšia je však réžia, nevyrovnaná. Čakám na americký remake.
96 hodín (2008)
Film o chlapíkovi, ktorému sa neuveriteľne darilo.
Americké graffiti (1973)
Veru, veru to boli krásne blahé časy. Len akosi na tie autá si neviem spomenúť. Nuž ani dnes to nieje inak.
Kruh (2002)
Pre mňa vrchol svojho žánru.
Eurotrip (2004)
Slovensko tam bolo v podstate pravdivo opísané, ale pochybujem, že by Američanom išlo o netaké metafory.
Predčítač (2008)
Kate bola úžasná, ale zle obsadená. Inak film bol dejovo o srabovi bez výčitiek svedomia a bez psychológie.