Recenzie (170)
Zadaní Žádaní Zklamaní (2009) (seriál)
°°Britské, britské, britské... Tohle vystihuje tento seriál. Je to nové a typicky britské. Nikdo jiný netočí takové seriály ani filmy. Chytré, ze života a prostě nutné vidět. Najít někoho na vztah není těžké, ale udržet si vztah a budovat jej společně takový, aby vydržel, to je těžké a hlavně ze života. Doporučuji!
Pomstím tvoju smrť (2008)
°°Film z roku 2008 a vypadá, jak z 80tých let. Jde vidět, že Isaac Florentine toho moc neumí a JCVD má hodně špatného managera... Jinak Scott Adkins to taky moc nevychytal. V roce 2008 se dostal na vrchol a hraje v tomto??? To si ze mě děláte pr*el???? Nevím, co si v tu dobu rval do nosu, ale musel to být hodně silnej sajrajt'!!! Navíc podle boule na hlavě JCVD jde vidět, že se bývalá feťácká garda sešla, slušně řádili, a místo afteru si dopřáli filmek. Je to prostě masakr.
Skřítek (1993)
°°Mlaďounká Jennifer Aniston mi vyrazla dech, jinak průměrný běčkový filmek.
Kráľovstvo nebeské (2005)
°° Kdyby to natočili před 20ti lety, tak je to trhák. Dnes ne!!!
Transformers: Pomsta porazených (2009)
°° Megan Fox + děj + roboti = Líbilo se nám to!!!
Transformers - Temná strana Mesiaca (2011)
°° Moc dlouhé.
Griffinovci (1999) (seriál)
°° Jsem jediný, komu to připadne buranské. Neřeším to, že jsou tam hloupý vtípky a popisuje to akorát děj jedoho burana, ale celkově je to prostě hloupé!!! (1. hvězda za snahu vytvořit něco a ta druhá za úvodní píseň)
Vo štvorici po opici (2009)
°° Úžasná, vtipná, zábavná a prostě k popukání jedním slovem: Komedie!!!
Vo štvorici po opici 2 (2011)
°°Dobrá komedie. Zábavná, vtipná, s dějem i občasným překvapením, ikdyž leckdy předvídatelným. Hlavně Mike Tyson mě tam docela překvapil a finální fotky samozřejmě nezklamaly.
Ruiny (2008)
°°Dobrých hororů je málo a navíc horory moc nemusím. Tento patří k těm lepším. Navíc Mayové a popínavá rostlina.