Recenzie (2 249)
Aloha Oe (1931)
Němý, neozvučený dokument o cestě Čecha přes Francii a USA na Havaj a pak přes Japonsko, Hong-Kong, Čínu, Indii a Egypt zpět. Délka cca 70 minut.
Pérák a SS (1946)
70% Pérákovo řádění skvělé, dojem mi ale dost kazilo natahované a v důsledku vlastně nijaké "potrestání" kolaboranta.
Hloupá žába (1971)
Matuška jede!
Co se dokáže vlastní silou (1940)
80% záběrů totožných se Zdraví vstříc, o tom, jak si Haléřový spolek závodů Škoda postavil léčebnu pro nemocné tuberkulózou.
Zářící tvář (1943)
Vařte s pokličkou, antropomorfní personifikace elektřiny vám poděkuje.
Šetřme lesů (1942)
Sbírej starý papír, zachráníš strom. Proces výroby recyklovaného papíru.
Krysařův návrat (1944)
Krysař vystoupí z pohádky, ale problémem moderní společnosti už nejsou ani tak krysy, jako spíš odpadky... a odpadky se musí třídit.
Nedoceněné bohatství (1941)
Dokument o důležitosti kostí - nevyhazovat, budou se mlít na kostní olej, kostní moučkou se přikrmují slepice, nezapomenout ani na mýdlo.
X-Men: Wolverine (2009)
70%. Nemůžu si pomoct, ale mně se to líbilo. Asi za to hodně může výkon Hugha Jackmana... a ta romantická linie. O dost lepší film, než jsem čekal - možná proto, že jsem opravdu čekal katastrofu.
Amerika očami Francúza (1960)
Můj vztah k dokumentům není příliš vřelý, místy mě ovšem bavil ironický a tendenční český komentář z podání Horníčka a Aleny Vránové (a ještě jednoho dalšího). Cedule na obchodním domě říká: "Nevíte-li, co chcete, přijďte k nám, určitě to máme." Délka cca 80 minut.