Recenzie (2 244)
Tom a Jerry - Bad Day at Cat Rock (1965) (epizóda)
Tom a Jerry se honí po lešení a využívají k tomu takové vychytávky jako provaz vytvořený očima (aneb přerušované čárky).
Taurus Koniec sveta (2001) (TV film)
Vcelku zajímavý námět... ale to je asi tak všechno.
Duchovia Marsu (2001)
Chudák Carpenter stárne a režijně i hudebně už se nejspíš vyčerpal. Škoda.
Dotyk zla (2000)
Dost slabý film, který mně navíc strašlivě naštval v momentě, kdy mé milované Kristýnce Ricci uřízli hlavu.
Mys (1996) (seriál)
Tenhle seriál (na ČT 1 běžel pod názvem Mys) by si zasloužil trochu více pozornosti, třeba už kvůli epizodě se záchrannou misí (taková mohla zachránit posádku Columbie, tedy kdyby si toho všimli včas).
Bláznivý exorcista (1990)
Dvě hvězdičky, protože Exorcistu nemám rád a každá parodie na něj mi udělá velkou radost, ale i tak je to dost slabé.
Sedláci (2006) (TV film)
Sedláci to měli vždycky těžké a v posledních letech to mají ještě těžší, ať už kvůli nespolehlivým velkoodběratelům, nebo kvůli tomu, že tuhle práci chce dělat čím dál tím méně lidí, což nejvíce zabolí u vlastních dětí. ... Víme, známe, viděli jsme a jdeme zase do kina, ať si na polích dělá kdo chce.
Doba ľadová 2 (2006)
Zatímco jednička byla taková pravěká roadmovie, dvojka se roztahuje do epické šíře a není to úplně na škodu. Už to sice není moc originální, ale pořád je to zábava. Jednička je přesto o fous lepší.
Horem pádem (2004)
Žlutozelené filtry na mě působily dojmem nemoci. Možná, že to byl záměr, ukázat neduhy naší společnosti.
O Šípkové Růžence (2006) (TV film)
Zatím nejnovější adaptace notoricky známé pohádky o Šípkové Růžence, tentokrát ve verších Jiřího Žáčka.