Recenzie (1 704)
Proč? 13x proto (2017) (seriál)
Vcelku sympatické středoškolské drama, kterému se aspoň v úvodních epizodách i z mála daří vytvořit povedenou atmosféru. Postupem času, resp. postupným odkrýváním "zápletky" však atmosféra letí oknem a o pozornost stále víc žadoní (slušně řečeno) nelogické motivy, jinak vcelku snesitelných, postav.
Klub bitkárov (1999)
I po letech od mého prvního shlédnutí (2005) to působí stále nadčasově. V roce 1999 si tento film představit ani nedovedu. Skvělá režie a perfektní ústřední duo.
Doba temna (2016)
Hezké na pohled, vysoká produkční hodnota, chytlavé akční scény a naprostá scénářová nuda bez kloudné myšlenky.
Múmia (2017)
Pod scénářem/příběhem je podepsáno šest lidí. Wow. Čím víc scénáristů tím víc Adidas.
Scoop! (2016)
Neotřelý námět z prostředí bulváru a paparazzi fotografů chytne a nepustí. Rom-com chemie mezi ostříleným veteránem a jeho anti-tezí v podobě neskaženého nováčka je provařená až běda, ale je zde podávána poměrně s lehkostí, která moc neurazí. Scénárista/režisér však jakoby neměl příliš jasno jak na vcelku solidních základech postavit "něco víc" a když už to vypadá, že film jen tak nějak v poklidu spokojeně vyšumí (nemyšleno pejorativně) bez ultra-šokujících twistů či hlubokých myšlenek a charakterových studií, tak autoři filmu tahají z rukávu scény nad kterými rozum logika zůstávají stát. Nebýt této hořké pachutě bylo by to za sympatické čtyři hvězdy.
Komorná (2016)
Scénář asi příliš lidí na zadek neposadí, obzvlášť mají-li od Parka už něco nakoukáno. Samotné vyprávění a mistrovská technická stránka filmu však naprosto excelují. Chytlavé a krásné na pohled, co víc si od filmu přát. Skvělý záporák a povedené výkony bez korejsky (snad pro všechny ne-Parkovo) typického hereckého patosu dopomohou film vyzvednout ze solidního nadprůměru ještě o něco víš. 9/10
Strážcovia Galaxie 2 (2017)
Z relativně originálního a kouzelného konceptu zbývá jen něco mezi slabým odvarem a nastavovanou kaší.
Mechagodzilla no gjakušú (1975)
Obstojná, ale přesto poněkud nevýrazná tečka za Showa sérií. Hondův rukopis dává filmu šťávu, poměrně ponurý a melancholický příběh a obecně trochu dospělejší ráz filmu patří k tomu lepšímu co Godzilla do té doby nabízela. Destrukce a efekty jsou bohužel příliš forgettable a místo pořádného třesku tak akční stránka tak trochu vyšumí do prázdna.
Votrelec: Covenant (2017)
Tuctový Alien film, který příliš nenadchne a urazí jen občas. Nejlepší na celém filmu jsou sety a exteriéry. Nejhorší je nesympatická Katherine Waterston. Její punchable face je naštěstí vyvažován solidním Michaelem Fassbenderem. Co je bohužel neomluvitelné je odfláknutý úvod, konkrétně způsob jakým se "to celé zvrtne". Hloupé a vůči fanouškům žánrům snad až urážlivé svou vyloženou debilitou.
Prestrelka (2016)
Celkem odvážný, ale v současné době už také poněkud profláklý, komorní konverzačně-akční námět, který má všechny vhodné ingredience ale chybí tomu to kouzlo, které umí zařídit jen pár režisérů v čele s Tarantinem a třeba jeho The Hateful Eight.