Recenzie (1 704)
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
Tupost předchozího dílu nebránila v jeho zábavnosti. Tady tupost přerůstá v debilitu a a zábavnost se utopila v nastavované kaši. Krom poutavého obsazení a vysoké produkční "value" nemá tento film nikomu nehloupému co nabídnout.
Pasca na zlodeja (2016)
Solidní námět pohřbený příliš měkkým ratingem. Tohle by vážně bylo eRko jak vyšité. Takhle je to jen slabý odvar, toho co mohlo být.. Nuda.
Valerian a mesto tisícich planét (2017)
Na podobně ulítlou sci-fi jízdu je to otravně dlouhé, protože i kdyby byl příběh sebelepší (a to opravdu není) tak vzhledem k over-the-top ražení celého filmu, prostě nelze brát vážně a po tom co se okoukají veškeré cool efekty, tak zbyde jen 2D nuda. A Cara Delevingne, která koukatelností strčí do kapsy všechno to sexy CGI.
Good Time (2017)
Další z početné plejády filmů ve stylu "všechno se během jedné noci zesere". Nic nového pod sluncem, ale Good Time je ale přesto unikát, protože jde v syrovosti ještě o krok dál než konkurence. Místy působí skoro až dokumentárně a díky této hutné porci realismu nabídne pořádnou dávku nefalšovaného napětí. Závěr je poněkud rozporuplný, ale jako celek je to pořád solidní (a v dobrém slova smyslu) pěkně hnusná jízda.
Atomic Blonde (2017)
Stylová a zábavné. Chybí tomu trvanlivá dávka něčeho navíc, ale jako povrchní komiks/akce to zabaví na jedničku. Největším kladem je samozřejmě komiksově cool dobové prostředí Berlína. 7/10
Wind River (2017)
Chytlavý krimi thriller zápletkou na zadek zrovna nepoloží, ale neokoukané prostředí a velmi zručná režie vše plně vynahradí. Ústřední duo funguje fajn a úspěšně sází na provařená žánrová klišé, které díky značnému množství bravurních scén vůbec nevadí.
Inferno (1980)
Příběhově žádná sláva, prostý námět je jasně na vedlejší koleji tak aby nerušil atmosférickou režii, která dle očekávání zaujme svou snovou barevností. 9/10
Zo záhrobia (1986)
Špičková žánrovka, která má do hororových kvalit 80kových velikánů jako je The Thing po všech stránkách hodně daleko, nicméně jako poctivé béčko je to naprosto bezchybné. Efekty chce samozřejmě brát trochu s nadhledem, ale kvalita jim upřít rozhodně nelze. Překvapivě solidní a vyrovnané výkony v čele s Barbarou Crampton a solidní tempo chytnou a nepustí. Bizár jak kráva v tom nejlepším Cronenbergovo slova smyslu.
Chůva na zabití (2017)
Plné skvělých a neotřelých nápadů, které se bohužel utápí v těžce nevyrovnaném scénáři. Scénář je tak jednoduchý, že na něm vlastně nejde nic zkazit... resp. nemělo by jít. Babysitter to však hnojí jak jen může.
Piráti Karibiku: Salazarova pomsta (2017)
Dobrodružná sázka na jistotu vyšla v pohodě i na popáté.