Recenzie (1 704)
Portrét šialenstva (2005)
Stylový psycho snímek. Perfektně zahraný. Těžko popsat o co ve filmu jde... je prostě zvláštní. Bohužel kapku nedotažený. Přesto velice zábavná podívaná.
Samantha Darko (2009)
Jasně, že jsem nečekal plnohodnotné pokračování, ale přesto jsem doufal v aspoň ucházející odvar proslulého předchůdce. V půlce jsem to nevydržel a přestal se dívat, což nemám ve zvyku ani u těch nejzbytečnějších filmů.
Príbeh dvoch sestier (2009)
Velmi slabý odvar korejského originálu.
Sauna (2008)
Příběh nemastný, neslaný... což je vcelku paradoxní, protože námět není vůbec špatný a vysoce atmosferické prostředí (ta nádherná tundra) nemá prostě chybu.
Franklyn (2008)
Čekal jsem stylovou sci-fi dystopii, ale nakonec jsem viděl nudné psycholigické drama. Škoda. Kdybych nebyl zklamán tím, že film není tím za co se na první pohled vydává, tak hodnocení mohlo být vyšší.
Mrtvý sníh (2009)
Vypadalo to na stylovej akční nářez proložený černý humorem. Bohužel jen vypadalo.
Crows Zero (2007)
Zábavné, stylové ale na tak přímočarý příběh zbytečně rozvleklé. Nevyrovná hudba od naprosto božských The Birthday a podobných přes příšerné a nehodící se R&B. Po šesti letech od prvního shlédnutí původní nadšení výrazně vyprchalo. Skvělé a trefné obsazení nicméně stále baví. Bez Yamady a Oguriho by film byl poloviční.
Soredemo boku wa yattenai (2006)
Slušné soudní drama působivě ztvárňující bezmocnost křivě obviněného člověka. Film i přes svojí délku a relativně obyčenou zápletku nenudí.
Kisaragi (2007)
Inteligentní komedie, která se pozvolně promění v konverzační drama připomínající například 12 Angry Men. Až nečekaně kvalitní scénář a povedený humor působí tak chytlavě, že nejde jinak než doporučit.
Tony Takitani (2004)
Haruki Murakami je výborný spisovatel. Proto raději doporučuji povídku, která byla námětem, přečíst než sledovat v této nepříliš povedené filmové adaptaci.