Recenzie (342)
Mladší o pár let (2010) (relácia)
Tak sem na to zvědavej.... Tak po shlédnutí mi to připomíná Druhou šanci na nově a tak prostě průměr a Prima by měla uvažovat jestli takovéhle blbosti vůbec točit. Ale hvězda za snahu
Rebelka proti svojej vôli (2007)
Moc příjemný filmík moc se mi líbyl ale...
Žraločia svorka (2008) (TV film)
Nejnudnější žraločí film který sem kdy viděl!
Grindhouse: Planéta Teror (2007)
Nevím co na to říct...
Sherlock Holmes (2009)
Viděl v kině 80%. Přesně sem doufal že to takhle dopadne. Tržby v USA za první víkend: 62 390 000 $ (3626 kin)
Princezná a žaba (2009)
Od disneyho sem čekal teda víc.
Už sme tam? (2005)
Průměr , průměr.
Ja som ty a ty si ja (2006)
Velmi pohodová kmedie ale už jsem si říkal že jsem to někde viděl.
Stroj času (2002)
Mě se to osobně líbylo ikdyž to není dokonalé je to velmi pohodový film
Alvin a Chipmunkovia 2 (2009)
Jednička se mi líbila ale tohle je utrpení!