Recenzie (342)
Godzilla a Kong: Nová Ríša (2024)
Ja dostal vse co jsem chtel. Vypnul jsem, pobavil se, zasmal a to je to vo jsem cekal. Nizke hodnoceni chapu, ale ve 4DX to byla jizda🙂
Rod Draka - Náplavomarka (2022) (epizóda)
The Game Begin…
Čas (2021)
Tak takhle ztraceny cas me jen tak nekdo nevrati…. 20%
Aquaman (2018)
Příběh je sice jedna velká šablona, ale tentokrát to u mně vyhrál naprosto luxusní vizuál! Herecky také velice slušné! Kdo by čekal, že někdy uvidíme Nicol Kidman v něčem takovém. Palec hore!
V hlave (2015)
Úžasný animák! Hlavně titulky na konci jsou naprosto špičkové!
Prvých 100 (2014) (seriál)
60%, někdy tam ta nelogika mlátí do očí… a polovina postav nesympatická až otravná…
Gravitácia (2013)
GRAVITACE : NESKUTEČNĚ INTENZIVNÍ ZÁŽITEK!! DOPORUČUJU KINO A 3D!
Vylomeniny (2013) (relácia)
Hodně příjemný překvapení, já se bavil jako nenáročná oddychovka na pondělní večer ideální. 80%
Z pekla šťastie (1999)
Prostě pohádka mého dětství =)
The Neighbors (2012) (seriál)
Tak tohle, není dobrý...