Recenzie (509)
Místnost sebevrahů. Hater (2020)
My supervillain origin story. Ideální do lockdownu, protože pokud vám snad chyběly lídy, po tomhle fakt nebudou.
Allen vs. Farrow (2021) (seriál)
Já vždycky když narazím na vyžadování pojetí dokumentaristiky "mluvící hlava 1 řekne A, mluvící hlava 2 řekne B, pravdu zprůměrujem na půli cesty, hezký večer", a především na divácké skřeky, že zjevná jednostrannost nemůže z principu nikdy reprezentovat pravdu, tak si vždycky uvědomím, že holokaust bylo vlastně taky takový radikálně centristický řešení s kompromisem někde uprostřed a měli bychom ho slavit jako krok civilizované umírněné společnosti. Kdo ostatně může s jistotou říct, jak to s těma židobolševikama bylo.
Watchmen (2019) (seriál)
You can't heal under a mask. Wounds need air. (maska to ale byla bomba, wtž)
Žár (1981)
Napsala: Jasonova máma
Insidious: Kapitola 3 (2015)
KDO MÁ DOMA JUKEBOX ANIŽ BY ZAČAL DĚSIVĚ HRÁT V DRAMATICKY NEJPŘÍHODNĚJŠÍ CHVÍLI HVĚZDA DOLŮ ZA TOTO PŘÍŠERNÉ KURVENÍ HOROROVÝCH KLIŠÉ NEJLEPŠÍ INSIDIOUS
Třída roku 1984 (1982)
"Ňáký Heathers hadr, Ženo, tohle bude totál warriorovský hajskůl scífko, Ženo, žádnej magnuskovskej Prazdroj, Ženo."
Mrs. America (2020) (seriál)
Když člověk čte reakce a vidí, kolik zmatenců otevřeně přiznává, že ději nerozumí na úrovni úplně základních historických souvislostí (přitom stačí mít povšechné povědomí z wikipedie, že v kolébce druhé vlny není rovnost pohlaví v ústavě, vyšla tam celosvětově vlivná knížka o stepfordkách a jako bonbonek že jedna ýbrkonzervativní káča dostala do ksichtu dortem), musí se až divit, odkud se všichni ti superznalci femynystycké hrozbi berou.
Vianočný príbeh (1983)
Paul Bernardo: The Early Years
Skrytý pôvab buržoázie (1972)
RIP brunch :'(
Odviate vetrom (1939)
No, jak hodnotit Riefenstahlovou taky netuším.