Obľúbené filmy (10)
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Príšerky s.r.o. (2001)
Tento animák mám ze všech nejradši. Je tam jednoduchý humor což se v dnešní době moc nevidí. Je to tedy film spíše pro nejmladší diváky, ale i já jsem se u něj pěkně pobavil.
Tanec s vlkmi (1990)
Statočné srdce (1995)
Osudový dotyk (2004)
Je to klasická ukázka toho, jak se může mnoho změnit v budoucnu, když se nepatrně změní něco v minulosti. I když tady se většinou jedná o větší věci než jen o zašlápnutí brouka. Film má rychlý spád a všechno co na začátku není jasné, se v průběhu filmu vysvětlí. Po delší době film, který se mě opravdu dotkl :-)
A.I. Umelá inteligencia (2001)
Návrat do Cold Mountain (2003)
Choď na to! (1983)
Hrátky s čertem (1956)
Toto je má nejoblíbenější televizní pohádka a proto jsem ji ohodnotil pěti *. Samozřejmě že má plno nedostaků, jako malované kulisy nebo malinko budovatelského nádechu (vzhldedem k tomu, v jaké době byla natočena, je to pochopitelné), ale přeci jen si mě získala svými (někdy vtipnými) hláškami a scénkami. A samozřejmě mě nejvíce zaujal Josef Bek coby nebojácný Martin Kabát.