Diskusia
debil
Pro mě jednoznačně nejlepší filmy jsou Zápisník jedné lásky,Milý Johne a Poslední písen!
Talisman byl hodně špatnej film a Bezpečný přístav též.
Ja neviem ale pre mňa sú filmy, last song, safe heaven, dear john a the notebook skvelé. Ale haters gonna hate
Spisovateľská filmografia
Filmy | |
---|---|
2016 |
Tajomstvo lásky - kniha |
2015 |
Najdlhšia jazda - kniha |
2014 |
Čo s láskou? - kniha |
2013 |
Bezpečný prístav - kniha |
2012 |
Šťastlivec - kniha |
2010 |
Milý John - kniha |
Posledná pieseň - kniha |
|
2008 |
Nečakaná láska - kniha |
2004 |
Zápisník jednej lásky - kniha |
2002 |
Nezabudnuteľná cesta - kniha |
1999 |
Správa vo fľaši - kniha |
Scenárista
Filmy | |
---|---|
2010 |
Posledná pieseň |
Účinkujúci
Relácie | |
---|---|
2015 |
Daily Blast Live |
2014 |
The Meredith Vieira Show |
2012 |
Steve Harvey |
2006 |
Made in Hollywood: Teen Edition |
2005 |
Made in Hollywood |
2001 |
Total Access 24/7 |
1996 |
Millennium |
1995 |
taff |
1981 |
Entertainment Tonight |
1975 |
Good Morning America |
1974 |
3nach9 |
Fanklub
(156)- Je.n.n.y scenárista
- Arsenal83 scenárista
- ARI50 scenárista
- Kamca_ scenárista
- applause scenárista
- Aljak scenárista
- Havaj8 scenárista
- vydumnica scenárista
- Pajkenzi scenárista
- Rufete scenárista
- ruzickaaa scenárista
- Warhorr spisovateľ
- Badmaniak scenárista
- Poirotek scenárista
- Danavec scenárista
- Warlukyn scenárista
- B.Wilde spisovateľ
- Barbunka scenárista
- Anne.Rose scenárista
- Sophia scenárista