Reklama

Reklama

Nechajte ich všetkých rozprávať

  • Česko Nechte je všechny mluvit (viac)
Trailer

Snímek Nechte je všechny mluvit od režiséra Stevena Soderbergha vypráví příběh slavné spisovatelky (Meryl Streepová), která se vydá na cestu se svými dlouholetými přítelkyněmi (Candice Bergenová a Dianne Wiestová), aby se pobavila a vyléčila staré rány. Připojí se k nim i její synovec (Lucas Hedges), který se o dámy stará a přitom se zamiluje do mladé literární agentky (Gemma Chanová). (HBO Europe)

(viac)

Videá (1)

Trailer

Recenzie (72)

IceQueen 

všetky recenzie používateľa

Pre niekoho inteligentná, hlbokomyseľná konverzačka s geniálnymi hereckými výkonmi, pre mňa ukvákaný pokus získať nejaké významné ocenenie. Mnohé dialógy (aj monológy) sú bezobsažné a nabubrelé, vety sa opakujú a slová sú delené koktaním, ehmkaním alebo pauzami. Ono na to vlastne existuje aj vysvetlenie. Soderbergh tvrdí, že dialógy sú zo 70% improvizáciou hercov a zvyšok (spolu so základným príbehom) je prácou autorky. Takže ich vlastne nechal len všetkých rozprávať a mňa teda moc nepresvedčili. ()

JimmyII 

všetky recenzie používateľa

Soderbergh říznutý Woody Allenem, se špetkou dogmy 95 a Meryl Streep v roli intelektuální spisovatelky na palubě záoceánského luxusního kolosu? Ano, prosím! Soderbergh natočil nenápadný majstrštyk, břitkou konverzační dramedy, kde většinu dialogů (které tvoří 95 % filmu) improvizovali herci sami (sic!) na základě kostry příběhu Deborah Eisenberg. Navíc nataáčení proběhlo během skutečné plavby a použilo se jen přirozeného osvětlení a světla. Výsledek je ohromující. ()

Reklama

silentname 

všetky recenzie používateľa

"Let Them All Talk" je film, na ktorom sa dá veľa oceniť, no súčasne som mal pocit, že má pre mňa ako diváka absolútne nulovú pridanú hodnotu. Prečo? Lebo je to film, kde neustále iba chodíme okolo horúcej kaše. Všetky postavy majú svoje tajomstvá a svoje pocity, ktoré však nikdy nie sú schopné povedať na plné ústa. Myslím si, že keby bol film označený len ako dráma, tak by som s tým až taký problém nemal. Dokázal by som sa mentálne lepšie naladiť na tú vlnu a možno viac nasať to, čo mi film chcel vlastne povedať. Lebo pravdou je, že dialógy vo filme sú skvelé. Postavy ich vedia veľmi dobre podať a jedotlivé "krivdy" sú tu dobre zachytené. No v prípade, že je film označený ako komédia/dráma, tak som čakal aj nejaké miesto, alebo nejakú momentku, kde by som sa na na niečom zasmial. No jediná scénka, ktorá pre mňa mala akýkoľvek humor v sebe je podľa mňa keď Alica hovorí, že jej synovec je na rande so staršou ženou a na to sa jej kamoška spýta, či ide o 80-tničku. Rozhodne najlepší moment komédie v celom filme. No inak mal film problém ma nejakým spôsobom zaujať alebo zaháknuť. Do momentu kým sme nevystúpili z lode a neudialo sa v závere niečo, čo to celé posunulo do úplne novej roviny. A vďaka tomu som zhodnotil, že film si našiel svoje silné miesta a rovnako aj momentky. Lebo všetko čo sa odohráva potom bolo pre mňa skutočne zaujímavé a silné a malo to dušu. No nemám pocit, že by Steven Soderbergh urobil svoj najlepší film alebo, že by ním adresoval niečo, čo sme už nemali možnosť vidieť predtým. Myslím si, že na film sa pozerajte ako na drámu. Nie dramédiu. Pretože je vidieť, že aj očakávania vedia pokaziť dojem. Ja som čakal oveľa ľahší film na pozeranie, než to čo som nakoniec dostal. A možno preto, som sa nevedel naladiť na správny tón. Hodnotenie: C ()

somnar 

všetky recenzie používateľa

Je obdivuhodné, jak lehce a nevtíravě to ohýbá různé konvence reunion komedií nebo filmů o ženském přátelství i v tom, že to nepotřebuje jasně formulovat a doříkávat katarze a ponaučení. Klidně si představuju, že by takhle mohlo dopadnout osazenstvo Sexu ve městě. Asi na to celé brzy zapomenu a moc velké vlny to neudělá, přesto si v poslední době nepamatuju sympatičtější film. ()

classic 

všetky recenzie používateľa

„Nechajte ich všetkých hovoriť” , nech sa pekne dosýta vyrozprávajú, čo im vlastne hrdlo ráči, pretože budú mať na to dostatok priestoru, alebo na jeseň roku 2019 sa tiež schyľuje i k transatlantickej plavbe medzi New Yorkom a Southamptonom, a to špecificky na luxusnej osobnej dopravnej lodi Queen Mary II. Totiž, spisovateľka Alice Hughes sa bojí lietania, ako čert kríža, a tak namiesto toho jej vybaví agentka Karen iný druh prepravy, počas ktorej aspoň znovu nadviaže staré kontakty s dvomi kamarátkami, to jest, so Susan, nachádzajúcej sa zrovna v Seattli a s Robertou, ktorá je momentálne v Dallase, kde sa taktiež venuje i predaju dámskych podprseniek, tým pádom babská jazda môže veselo začať, a či ani nie... ? Veď sa predsa nevideli dlhých 30 rokov, v podstate si budú mať určite čo povedať, však ? Garde bude mať na starosti Tyler z Clevelandu, alias spisovateľkin synovec, ktorý sa na "parníku" platonicky zamiluje práve do našej obchodnej zástupkyne, ktorá ale cestuje »inkognito«. A vôbec nemusíte mať žiadne obavy, že popritom znovu narazíme na ľadovec, či ešte predtým nebodaj zažijeme i velikánsku romancu na lodi, a la "Jack a Rose" , to ani zďaleka nehrozí, keďže Tyler sa stáva Kareniným špiónom, aby sa pokúsil zistiť, o čom bude pojednávať jej ďalšia kniha, či sa podobá na už napísaný román Ty navždy / Ty nikdy (teraz pripravovaný sequel ?). Účel cesty loďou je ináč naprosto prostý. Pozvala si ich z toho prozaického dôvodu, aby ju sprevádzali jednak na hrob akejsi inej spisovateľky Blodwyn Pugh v Cardiffe, ale najmä si ísť po Footlingovu cenu, ktorú skrátka odovzdávajú spisovatelia-spisovateľom... PS: „Minimálne 80 % času som s nimi strávil na vode a zvyšných asi 20 % na súši, keď sa ani nedá úplne povedať, že by som počas toho mával akúsi ponorkovú chorobu, že väčšinou tam stále bolo čo robiť, kedy som navštevoval planetárium, alebo sa jednoducho s nimi o čomkoľvek porozprával pri večeri, k tomu sme stretávali "kopec" zaujímavých ľudí, no nebyť spomínanej Karen, jednalo by sa najskôr len o danú povinnosť, no minimálne samotná Mary stopercentne stála za to, a síce záverečná, smutná udalosť, bola vskutku strašne nepríjemná, až depresívna, no i napriek tomu treba pokračovať v živote ďalej, aj keď dôjde k takejto, obzvlášť veľkej strate” . ()

Galéria (9)

Zaujímavosti (5)

  • Jak je u režiséra Stevena Soderbergha obvyklé, tak si svůj film sám sestříhal (pod pseudonymem Mary Ann Bernard) a také se postavil za kameru (pod pseudonymem Peter Andrews). (Kuzmik)
  • Cestující na palubě Queen Mary 2 neměli o natáčení tušení. V místě jednotlivých scén byly umístěny pouze značky, díky kterým si většina cestujících ani nevšimla, že se jedná o natáčení snímku. (Kuzmik)
  • Scénář popisuje pouze jednotlivé obrazy a pár klíčových scén, které vychází z povídky prozaičky Debory Eisenberg. Veškeré dialogy byly improvizací herců. (Kuzmik)

Reklama

Reklama