VOD (1)
Série(3) / Epizódy(35)
Obsahy(3)
Tim Miller a David Fincher sestavili antologii animovaných filmů, kde není nouze o děsivá stvoření, ďábelská překvapení a černý humor. (Netflix)
Videá (5)
Recenzie (258)
Trochu to připomíná seriál Černé zrcadlo, ale použité nápady jsou většinou o něco jednodušší a více akční. Jednotlivé díly na sebe nenavazují, jsou různě dlouhé i dost rozdílně animované. Jde o takové hodně zkrácené filmy, které kombinují snad všechny žánry od hororu až po komedii. Převládají ale znepokojivé, poměrně drsné příběhy, kde často někdo umírá. Pro diváky, kteří nemají moc čas ideální, protože stopáž se pohybuje od 6 do cca 20 minut. Hodnocení epizod je sice docela proměnlivé, ale rozhodně stojí za pozornost všechny. ()
Obdivuhodně nevyvážené. Na jedné straně vynikající 2D animace nebo hladký motion tracking, na druhé straně animace s framerate na úrovni prezentace v Powerpointu, u které jsem si vzpomněl, když se občas snažím spustit počítačovou hru s nedostatečným výkonem počítače. Příběhový mix různých věcí dostatečně reprezentující všechna tři slova z názvu, z nichž mi však nejvíce vadila dost omezená definice slova "love". Nejlepší bude rozepsat se o mých nejoblíbenějších epizodách, vzhledem k antologickému charakteru celého seriálu. Three Robots Asi nejlepší pokus o humor z celé řady (když si vzpomenu třeba na Alternate Histories nebo When the Yogurt Took Over. Největší reakci ve mně vyvolalo úvodní odstranění očekávání dle prvních dojmů, takže je jedině dobře, že je to jen krátký film. Good Hunt Začátek jak pro fanoušky furries a konec jak pro fanoušky Transformerů. Mezi těmito body to byla fascinující podívaná, která jde ruku v ruce s díly jako jsou Sonnie's Edge, Lucky 13 nebo The Witness. Mně na tom kromě vztahu ústředních dvou hrdinů zaujal zejména přístup k technologii a augumentaci, ne nepodobný Theseově lodi. Beyond the Aquila Rift Není tajemstvím, že mám rád horor. Není ani tajemstvím, že mám rád vesmírné sci-fi. Tenhle short už proto od začátku byl v mých očích ve výhodě. Jako kvalitní gymnasta ale provedl svou rutinu na jedničku (ať už co do příběhu nebo co do animace) a ustál dopad, takže jasná volba mezi TOP díly. Zima Blue Animačně nevýrazné (ale vzpomněl jsem si u toho na Samurai Jack) a možná i příběhově, ale po návalu akčních dílů tohle bylo naprosto ideální zakončení první řady a i svým nápadem to bylo vynikající a trefilo se mi to nálady. Fun fact: Beyond the Aquila Rift a Zima Blue předlohy pochází z pera jednoho člověka - Alastaira Reynoldse. ()
Krátkometrážní filmečky mám rád. Do 10 minut většinou autoři vměstnají stejný obsah jako do celovečeráku a Vám to nezabere zase tolik času. Krátkometrážní filmy, které mají navíc společnou tematiku ( jak název napovídá ), která je mi blízká, mají navíc velkou šanci u mě uspět. A skutečně se epizody rozjíždí velice dobře, ale bohužel postupem času mají sestupnou tendenci. Nebudu zde hodnotit každý filmeček zvlášť, pouze zmíním ty, které si Váš čas zaslouží: Three Robots, Beyond Aquila Rift, Zima Blue, When Yoghurt took over ()
Mám rád krátké povídky, je to docela složitá disciplína, protože tvůrci musí zaujmout, překvapit, rozjet opravdový příběh a ještě ho nějak uzavřít, aby se divák v závěru necítil okradený. Většině povídek z Love, Death & Robots se to všechno povedlo. Ať už byl kraťas ryze akční (vážný či vtipný), ať to byla komedie o jogurtu, který převzal vládu nad Zemí, nebo o třech robotech - turistech v postapokalyptickém světě, ať to byl nefalšovaný horor s Drákulou, jakého jsme ještě neviděli, nebo s vlkodlačími vojáky či opuštěnou astronautkou, ať to bylo filozofické zamyšlení nebo magická pouštní duchařina... Vše na mě nějak zapůsobilo. Různorodost scenáristů, režisérů a animátorů tomu dodala šmrnc, takže skoro každý film je animovaný v jiném stylu a jinak pojatý, jednou s láskou cituje Vetřelce, jindy se stejnou láskou paroduje Terminátora... Řadu těch filmů si pustím znovu._____Druhá řada má méně dílů, ale kvalita i různorodost zůstala. Snad každý ten kraťas bych chtěl jako celovečerní film, nejvíce asi poslední díl s obrem na pláži, ten byl dokonalý._____Třetí řada na to jde stejně jako předchozí. Epizod je méně, ale jsou opět skvělé. I ta nejslabší (předposlední) se mi vlastně moc líbila, nicméně do paměti se mi zapsala Fincherova lovecraftovská Děsivá výprava a potom kouzelně pitomá Noc mini mrtvých. ()
Jsem překvapený, jak nenápadité ty animáky jsou. Myšlenka animované sci-fi antalogie je skvělá, ale tvůrci jako by se vsadili, že ji zvládnou realizovat tím nejméně zajímavým způsobem. // Třetí řada je mimochodem zdaleka nejlepší. Poprvé to funguje jako dramaturgický celek, epizody, který vyčnívají z řady, se skvěle doplňují s těmi, které láskyplně následují mustr. ()
Galéria (95)
Fotka © Netflix
Zaujímavosti (35)
- V epizodě se objeví narážka na seriál Buffy, přemožitelka upírů (od r. 1997). (Duoscop)
- Logo na uniformě a družici je téměř totožné s logem videoherní společnosti Bethesda game studios. (Guilemot)
- Ve skutečnosti se pod krycím názvem Secret War skrývaly tajné operace USA během občanské války v Laosu. (NiWi)
Reklama