Réžia:
Miklós SzinetárScenár:
Lajos MarótiKamera:
János KendeHrajú:
Iván Darvas, Géza D. Hegedűs, Robert Party, Vilmos Kun, Roger Perrinoz, François Dalou, Roberto Della Casa, Didier Pain, Maud Rayer, János Csányi, Corrado Olmi, Tamás Bolba, Béla Simon, László Sinkó (viac)Epizódy(16)
-
Az üstökös évében született (E01)
-
Korának betege (E02)
-
Hogyan alakul a művész (E03)
-
A náluk hatalmasabb Isten (E04)
-
Gályarabok (E05)
-
Van-e hangod a beteg hazának (E06)
-
A világcsavargó (E07)
-
Otthon - haza (E08)
-
A jövő zenéje (E09)
-
A zeneszerző magányossága (E10)
-
Remények és lemondások (E11)
-
Isten muzsikusa (E12)
-
Álmok - és ahogy megvalósulnak (E13)
-
A jövő határtalan távlatában (E14)
-
Csárdás macabre (E15)
-
Az utolsó turné (E16)
Hrajú
Hédi Temessy
Maďarské kráľovstvo
Najlepšie seriály:
Linda (1984) (seriál)
Tibor Kenderesi
Juhoslávia
Najlepšie seriály:
Vodný pavúk a jeho priatelia (1978) (seriál)
Kornél Gelley
Maďarské kráľovstvo
Najlepšie seriály:
Čierne mesto (1972) (seriál)
Miazgovci na cestách (1978) (seriál)
Linda (1984) (seriál)
György Gonda ifj.
Maďarské kráľovstvo
Najlepšie seriály:
Richard Wagner (1983) (seriál)
László Hável
Maďarské kráľovstvo
Károly Mécs
Maďarské kráľovstvo
Najlepšie seriály:
Miazgovci na cestách (1978) (seriál)
Slavné útěky (1972) (seriál)
Radetzkymarsch (1995) (seriál)
Pál Mihály
Rumunsko
Jenő Pataky
Rakúsko-Uhorsko
Csaba Pethes
Najlepšie seriály:
Linda (1984) (seriál)
Ilka Petur
Rakúsko-Uhorsko
Imre Szabó
Rakúsko-Uhorsko
Najlepšie seriály:
Linda (1984) (seriál)
Ottó Szabó
Maďarské kráľovstvo
Najlepšie seriály:
Miazgovci II (1972) (seriál)
Miazgovci (1968) (seriál)
Miazgovci na cestách (1978) (seriál)
Andrea Bürgin
Švajčiarsko
Najlepšie seriály:
Miesto činu (1970) (seriál)
Kobra 11 (1996) (seriál)
Špeciálna jednotka Lipsko (2001) (seriál)
László Gálffi
Maďarsko
Najlepšie seriály:
Richard Wagner (1983) (seriál)
Smím tě políbit? (2011) (seriál)
Anikó Sáfár
Maďarsko
Najlepšie seriály:
Richard Wagner (1983) (seriál)
Linda (1984) (seriál)
Ildikó Hámori
Maďarsko
Najlepšie seriály:
Linda (1984) (seriál)
József Székhelyi
Maďarsko
Najlepšie seriály:
X-company (2015) (seriál)
Jean-Michel Noirey
Najlepšie seriály:
Maigret (1991) (seriál)
Kapitán Cain (2012) (seriál)
De Gaulle (2020) (seriál)
Claudio Biondi
Najlepšie seriály:
Matyáš Šándor (1979) (seriál)