Super GALS! Kotobuki Ran
Scenár:
Kazuhisa SakagučiKamera:
Naohisa HaidžimaHudba:
Hikaru NanaseHrajú:
Megumi Tojoguči, Haruna Ikezawa, Oma Ičimura, Ken'iči Suzumura, Hiroši Kamija, Mijuki Jamasaki, Júki Tamaki, Šunrin, Rjú Manacu, Čigusa Ikeda, Kijomi Asai, Makoto Aoki, Šúhei Sakaguči, Tadahisa Saizen (viac)Hrajú
Megumi Tojoguči
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kusurija no hitorigoto (2023) (seriál)
Mušoku tensei: Isekai ittara honki dasu (2021) (seriál)
Initial D Fourth Stage (2004) (seriál)
Haruna Ikezawa
Grécko
Najlepšie seriály:
Mononoke (2007) (seriál)
One Piece (1999) (seriál)
Šidžó saikjó no deši Ken'iči (2006) (seriál)
Oma Ičimura
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fruits Basket (2001) (seriál)
11 Eyes (2009) (seriál)
Maširoiro Symphony (2011) (seriál)
Ken'iči Suzumura
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Oši no ko (2023) (seriál)
Hikaru no go (2001) (seriál)
Hiroši Kamija
Japonsko
Najlepšie seriály:
Haikjú!! (2014) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Širokuma Café (2012) (seriál)
Mijuki Jamasaki
Japonsko
Júki Tamaki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hunter x Hunter (1999) (seriál)
Dívka z Pekla (2005) (seriál)
Eyeshield 21 (2005) (seriál)
Šunrin
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fruits Basket (2001) (seriál)
Rjú Manacu
Japonsko
Čigusa Ikeda
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hadžime no Ippo: The Fighting (2000) (seriál)
One Piece (1999) (seriál)
Jakitate!! Japan (2004) (seriál)
Kijomi Asai
Japonsko
Najlepšie seriály:
GTO (1999) (seriál)
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Klub společníků óranské střední (2006) (seriál)
Makoto Aoki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Kókaku kidótai: Stand Alone Complex (2002) (seriál)
Seikai no Senki (2000) (seriál)
Šúhei Sakaguči
Japonsko
Najlepšie seriály:
Haikjú!! (2014) (seriál)
Initial D Fifth Stage (2012) (seriál)
Hadžime no ippo: The Fighting! - Rising (2013) (seriál)
Tadahisa Saizen
Japonsko
Najlepšie seriály:
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Šigurui (2007) (seriál)
Azumanga daió: The Animation (2002) (seriál)
Tomoko Fudžino
Japonsko
Najlepšie seriály:
Persona 5: The Animation (2018) (seriál)
Erementar Gerad (2005) (seriál)
Oretači ni cubasa wa nai (2011) (seriál)
Tošihiro Nakamura
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kókaku kidótai: Stand Alone Complex (2002) (seriál)
Angel Beats! (2010) (seriál)
Wolf's Rain (2003) (seriál)