Suite Precure
Japonsko,
2011, 24 min
Scenár:
Mucumi ItóHudba:
Jasuharu TakanašiHrajú:
Ami Košimizu, Fumiko Orikasa, Kotono Micuiši, Jóhei Óbajaši, Acuši Ono, Tóru Nara, Jóko Nišino, Ken'jú Horiuči, Megumi Tojoguči, Maju Kudó, Juka Imai, Tóru Ókawa, Jurin, Aiko KusumiHrajú
Ami Košimizu
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kusurija no hitorigoto (2023) (seriál)
Mušiši zoku šó (2014) (seriál)
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Fumiko Orikasa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Mušiši zoku šó (2014) (seriál)
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Kotono Micuiši
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Džudžucu kaisen (2020) (seriál)
Jóhei Óbajaši
Japonsko
Najlepšie seriály:
Steins;Gate (2011) (seriál)
Kino no tabi: The Beautiful World (2003) (seriál)
Blood+ (2005) (seriál)
Acuši Ono
Japonsko
Najlepšie seriály:
One Punch Man (2015) (seriál)
Kimecu no jaiba (2019) (seriál)
Šówa genroku rakugo šindžú (2016) (seriál)
Tóru Nara
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Jóko Nišino
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Bezvadná dvojka (2007) (seriál)
Ušio to Tora (2015) (seriál)
Ken'jú Horiuči
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Hunter x Hunter (2011) (seriál)
Kovboj Bebop: Lovec odměn (1998) (seriál)
Megumi Tojoguči
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kusurija no hitorigoto (2023) (seriál)
Mušoku tensei: Isekai ittara honki dasu (2021) (seriál)
Initial D Fourth Stage (2004) (seriál)
Maju Kudó
Japonsko
Najlepšie seriály:
Irozuku sekai no ašita kara (2018) (seriál)
Hisone to Masotan (2018) (seriál)
Juka Imai
Japonsko
Najlepšie seriály:
Mušiši (2005) (seriál)
Hvězdný erb (1999) (seriál)
Kókaku kidótai: Stand Alone Complex (2002) (seriál)
Tóru Ókawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Kenpú denki Berserk (1997) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Jurin
Japonsko
Najlepšie seriály:
Durarara!!×2 (2015) (seriál)
Inujaša (2000) (seriál)
K-ON! (2009) (seriál)
Aiko Kusumi
Japonsko
Najlepšie seriály:
Psycho-Pass (2012) (seriál)
Fate/Zero (2011) (seriál)
Sedm smrtelných hříchů (2014) (seriál)