Głęboka woda - Season 1 (2011) (séria)
Poľsko,
2012, 45 min
Réžia:
Magdalena ŁazarkiewiczKamera:
Wojciech TodorowHudba:
Antoni Komasa-ŁazarkiewiczHrajú:
Marcin Dorociński, Katarzyna Maciąg, Małgorzata Buczkowska, Marta Juras, Julia Kijowska, Marta Klubowicz, Rafał Maćkowiak, Piotr Nowak, Agnieszka Podsiadlik, Barbara Jonak, Julia Kerner (viac)Hrajú
Marcin Dorociński
Poľsko
Najlepšie seriály:
Dámský gambit (2020) (seriál)
Świat według Kiepskich (1999) (seriál)
Run (2013) (seriál)
Katarzyna Maciąg
Poľsko
Najlepšie seriály:
Správna Agáta (2012) (seriál)
Na dobre i na złe (1999) (seriál)
Ultrafialoví (2017) (seriál)
Małgorzata Buczkowska
Poľsko
Najlepšie seriály:
Strážce svědomí (2009) (seriál)
Správna Agáta (2012) (seriál)
Na dobre i na złe (1999) (seriál)
Marta Juras
Najlepšie seriály:
Czas honoru (2008) (seriál)
Správna Agáta (2012) (seriál)
Na dobre i na złe (1999) (seriál)
Marta Klubowicz
Poľsko
Najlepšie seriály:
Chyłka - Kasacja (2019) (seriál)
Zmizení (2018) (seriál)
Vzpomínka v mlze (2023) (seriál)
Rafał Maćkowiak
Poľsko
Najlepšie seriály:
Czas honoru (2008) (seriál)
1983 (2018) (seriál)
Pakt (2015) (seriál)
Piotr Nowak
Poľsko
Najlepšie seriály:
Czas honoru (2008) (seriál)
Anna Karenina (2000) (seriál)
Zmijovisko (2019) (seriál)
Agnieszka Podsiadlik
Poľsko
Najlepšie seriály:
Pakt (2015) (seriál)
Stále medzi nami (2023) (seriál)
Barbara Jonak
Poľsko
Najlepšie seriály:
Odsouzená (2021) (seriál)
Král Varšavy (2020) (seriál)
Kruk (2018) (seriál)
Julia Kerner
Poľsko
Sebastian Łach
Poľsko
Rafał Mohr
Poľsko
Najlepšie seriály:
Czas honoru (2008) (seriál)
Świat według Kiepskich (1999) (seriál)
Znaky (2018) (seriál)
Magdalena Różańska
Najlepšie seriály:
Zmijovisko (2019) (seriál)
Na dobre i na złe (1999) (seriál)
Druhá šanca (2016) (seriál)
Elżbieta Słoboda
Najlepšie seriály:
Správna Agáta (2012) (seriál)
Na dobre i na złe (1999) (seriál)
Plebania (2000) (seriál)
Natalia Barardinelli
Poľsko
Najlepšie seriály:
Czas honoru (2008) (seriál)
Na dobre i na złe (1999) (seriál)
Recept na život (2011) (seriál)
Ewa Szykulska
Poľsko
Najlepšie seriály:
Kariera Nikodema Dyzmy (1980) (seriál)
13 posterunek (1997) (seriál)
Oslněni světlem (2018) (seriál)
Marta Tadla
Poľsko