Moetan
Japonsko,
2007, 24 min
Scenár:
Saki HasemiKamera:
Jasuhiko AbeHudba:
Takeši WatanabeHrajú:
Masaja Onosaka, Nobujuki Hijama, Haruka Tomacu, Jukari Tamura, Kaori Nazuka, Džódži Nakata, Eri Nakao, Rika Morinaga, Micuo Iwata, Sawa Išige, Juka Iguči, Jóko Honda, Misato Sakamoto, Tomoko KanedaHrajú
Masaja Onosaka
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
One Punch Man (2015) (seriál)
Hadžime no ippo: The Fighting! - Rising (2013) (seriál)
Nobujuki Hijama
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Initial D (1998) (seriál)
Haruka Tomacu
Japonsko
Najlepšie seriály:
Thunderbolt Fantasy: Tóriken júki (2016) (seriál)
Kimi wa hókago Insomnia (2023) (seriál)
Violet Evergarden (2018) (seriál)
Jukari Tamura
Japonsko
Najlepšie seriály:
Hadžime no Ippo: The Fighting (2000) (seriál)
Steins;Gate (2011) (seriál)
Kanon (2006) (seriál)
Kaori Nazuka
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kusurija no hitorigoto (2023) (seriál)
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Haikjú!! (2014) (seriál)
Džódži Nakata
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Džudžucu kaisen (2020) (seriál)
Fullmetal Alchemist (2003) (seriál)
Eri Nakao
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kanon (2006) (seriál)
Fate/stay night: Unlimited Blade Works (2014) (seriál)
Bezvadná dvojka (2007) (seriál)
Rika Morinaga
Japonsko
Najlepšie seriály:
Black Lagoon (2006) (seriál)
Claymore (2007) (seriál)
Blood+ (2005) (seriál)
Micuo Iwata
Japonsko
Najlepšie seriály:
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Initial D (1998) (seriál)
Initial D Fifth Stage (2012) (seriál)
Sawa Išige
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Panic? Fumoffu (2003) (seriál)
Wolf's Rain (2003) (seriál)
Kemono no sódža Erin (2009) (seriál)
Juka Iguči
Japonsko
Najlepšie seriály:
Mušoku tensei: Isekai ittara honki dasu (2021) (seriál)
Tensei šitara slime datta ken (2018) (seriál)
Honzuki no gekokudžó: Šišo ni naru tame ni wa šudan o erande iraremasen (2019) (seriál)
Jóko Honda
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kanon (2006) (seriál)
Bakuman. (2010) (seriál)
Nodame cantabile (2007) (seriál)
Misato Sakamoto
Japonsko
Najlepšie seriály:
Šigurui (2007) (seriál)
Claymore (2007) (seriál)
Mahoromatic: Automatic Maiden (2001) (seriál)
Tomoko Kaneda
Japonsko
Najlepšie seriály:
Širokuma Café (2012) (seriál)
Monster (2004) (seriál)
One Piece (1999) (seriál)