Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Hudebně soutěžní pořad ČST Bratislava věnovaný populární hudbě. Snaha vyhovět co nejširšímu okruhu zájemců o populární hudbu vedla k rozdělení písní do tří soutěžních kategorií. Písničky pro všechny reprezentovaly střední proud. Rytmus mladých patřil hudbě oblíbené u nejmladších posluchačů a kategorie Z klubového pódia se orientovala na hudbu menšinových žánrů a na začínající interprety. Jednotlivé skladby byly vybírány podle textové a hudební kvality. V úvahu se však bralo i udržení rovnocenného poměru českých a slovenských skladeb, pokud odpovídaly zařazení do dané kategorie, vyjadřovaly cítění publika, ale i to, jaký nápad v sobě přinášely pro vizuální ztvárnění. Ročně dostalo svou televizní podobu kolem sedmdesáti písniček. (mibara)

(viac)

Recenzie (25)

mm13 

všetky recenzie používateľa

Prečo ta nevôľa? Vadí vám formát alebo snáď piesne samotné? Ja milujem slovenský pop 80. rokov (v Čechách sa vtedy kvalita rodila skôr v podzemí - ale aj z nich sa do Triangla tu aj tam dostalo) a na Triangel spomínam rád. Nie len špičkové kapely a interpreti, všetci si vtedy dokázali uchopiť hudbu po svojom, nehovoriac o kvalite textov od opäť nie len renomovaných textárov. Populárna zábava na najvyššej úrovni! A keď Triangel na prelome rokov 88-89 "moc stvrdnul" ako sa vtedy vyjadrila Ivetka Bartošovie (heh!), tak ešte len potom to bola paráda! Chcelo by to DVD sériu aspoň s tým najlepším, ale pre archívne účely by som prijal aj kompletnú kolekciu všetkých skladieb, ktoré sa kedy v Triangly ukázali. Bez Dana Junasa, samozrejme, i keď aj jeho debilné moderovanie by dnes bolo moderátorským skvostom (že, vy súčasné celebrite??). Ide ale hlavne o tie piesne. ()

Reklama

anderson 

všetky recenzie používateľa

TECHNICKÁ POZNÁMKA: Podľa faktov z relácie NOC V ARCHÍVE sa relácia Triangel začala vysielať v roku 1983 a jej prvými moderátormi boli dva ozajstné "zjavy" BOREK DLOUHÝ a SASKIA ŠAJDÍKOVÁ. V roku 1985 začala reláciu moderovať moja platonická "láska z pasáže" TATIANA KULÍŠKOVÁ a do našej porevolučnej prítomnosti (relácia prežila aj november) ju "doklepal" DANO JUNAS. A niekde na nete som videl zúfalé diskusie o tom, že ČT dnes trezoruje videoklipy českých interpretov z rokov 80-tych. Nuž :-) ... ČT je asi len skúpa zaplatiť STV, ktorá jediná má na tieto klipy práva. Mám samozrejme na mysli iba klipy ktoré vznikli práve pre reláciu TRIANGEL a platila ich slovenská produkcia. Takže tak. (21.9.2010) ()

cure 

všetky recenzie používateľa

Neodmysliteľná súčasť života husákových detí, kde ste mohli počuť muziku od Michala Davida po Zonu A. Veľký vplyv na úspech relácie mal okrem iných hudobník a producent Ľubo Belák, ktorý to po revolúcii skúsil celkom úspešne s reláciou Rythmick. Aj vďaka nemu to nebola len prehliadka hudobného mainstreamu 80-rokov. Nezabudnuteľný je pre mňa diel, ktorý moderoval Dano Junas spolu s Richardom Mullerom na Zlatých Pieskoch. ()

Radek99 

všetky recenzie používateľa

Bohužel ještě dodnes v československém hudebním a televizním éteru přežívají pohrobci hudebních hrůz normalizovaného československého popu. Hudební soutěž Triangel byl jedním z iniciátorů tohoto pogromu našeho dobrého vkusu...obludná stáj Františka Janečka, panoptikum Karla Wágnera, Vašo Patejdl, Peter Nagy, Elán... ()

Galéria (1)

Zaujímavosti (2)

  • Hudobníci si silu formátu hudobného programu uvedomovali, preto sa často uchyľovali k podvádzaniu. Niektorí interpreti prišli na to, že korešpondenčné lístky sú lacné, tak si hlasy začali posielať sami. Podvod pri sčítavaní hlasov odhalili veľmi rýchlo, keďže všetky korešpondenčné lístky boli písané jednou rukou. (Raccoon.city)

Reklama

Reklama