Reklama

Reklama

Maskhead

všetky plagáty
Horor / Pornografický
USA, 2009, 88 min

Recenzie (9)

Hunter2222 

všetky recenzie užívateľa

Po Vogelovoej trilógii August Underground (2001) / Mordum (2003) / Penance (2007) som od tohoto filmu očakával naozaj viac. Nemyslel som si, že Vogel by mohol vo filme vyprodukovať toľko blbých, nudných, stupídnych, (jebnutých) dialógov a tak málo krvi (samozrejme tej krvi je tam málo vrámci Vogelových filmov). No keď tak uvažujem ani násilné scény a gore ma nejako nenadchli. Buď je gore dobrý a herecký výkon k tomu hrozne slabý, alebo je herecký výkon vynikajúci a gore zle spravený. K tomu sú tie gore scény krátke. Zaujímalo by ma kto by si kupoval snuff, kvôli dvom minútam mučenia... asi nikto. Filme je pre mňa dosť veľkým sklamaním, som, ale zvedavý na ďalšie. ()

Dellamorte 

všetky recenzie užívateľa

Podľa názvu , som čakala smrtiacu záležitosť. Mám rada extrém - vo filme ešte viac. Aj tento " titul " je v podstate extrém , no zároveň aj dôkazom toho , ako Vogel stráca vitamíny. Bábkoidno / inscenačná ničota , kde sa opakujú motívy z Jeho predošlích snímkov a tá úsmevná snaha , za každú cenu šokovať ( tentokrát sadlom ovešaný šašek s prasoidnou figúrou - face pre istotu ofačovaný ).....ma unavuje! ( Svetlana / Iskanov to zmákli ďaleko presvedčivejšie ). Yo - a ten ketchup !!! Som si istá , že Fred Ma už neprekvapká . Proste DRILLSHOCK je v inom balíku ! ()

Reklama

darkrobyk 

všetky recenzie užívateľa

I když se jedná o snímek pro menšinové publikum, neznamená to, že musí jít o prostoduchý blábol. Nudné konverzace jsou prokládány rádoby mučením a sexem (který je otevřenější v kdejakém průměrném pornu). Nevyvážené gore efekty smrdí až na pár vyjímek latexem a kečupem tak, až je to komické. Vcelku realisticky působilo třeba zlomení ruky, jenže i v Cronenbergově Mouše je to uděláno lépe. Směšné, vyumělkované, bez nápadu. K odpadu to nemá daleko, jelikož těžký amaterismus z toho čiší na všechny strany. ()

Kusko.t2 

všetky recenzie užívateľa

Hnusák Fred Vogel sa v spolupráci so Scottom Swanom a jeho scenárom, rozhodol vrátiť po odbočke “MURDER COLLECTION V.1“ späť ku svojmu obľúbenému “fake snuffu“. Zvolil ale polovičné riešenie – “fake snuff“ v kombinácii s normálnym hororom. Či skutočne normálnym, to je na zváženie. Vcelku inovatívne spracovanie z prevažnej časti nasnímané ručnou kamerou, sa môže okrem charakteristického rukopisu a Vogelovej posadnutosti výrobou snuffu pre zmenu popýšiť aj jednoduchou zábavou. Swan a Vogel predstavujú svojho nového hrdinu, obväzmi a drátom ofačovaného mäsiara zabíjajúceho nevinné obete, ktoré sú mu predhodené ako dobytok určený na porážku. Záhadná postava popravcu zvaná MASKHEAD nie je ale tým hlavným článkom jednoduchého príbehu. Slúži iba ako bonbónik a zároveň ako záverečná pointa domáceho videa dvojice lesbičiek Syl (Shelby Vogel – žienka Freda Vogela) a Maddie. Fetišizmom posadnutý pár organizuje spolu s externou pomocou Cowboya (Daniel V. Klein) nábor na pozíciu hlavnej postavy v ich projekte. Podivné scénky plné fetiš nádychu, erotických fantázii a nesplnených túžob, končia pre nové hviezdičky tragicky. Maskhead prichádza na scénu ako utajená postava nepísaného scenáru! ### Film o filme, domácom videu Syl a Maddie ponúka pre spestrenie aj krátke šoty – úvodná modelingová scénka s tipmi ako uspieť na poli špecifického biznisu orientovaného na krásu a jednoduchý kvázi trailer zdôrazňujúci zrodenie Maskheada čoby hrdinu hodného pozornosti. Aj napriek akej takej rôznorodosti je výsledok z môjho pohľadu vysoko nezaujímavý. Domáca goreteska sa ničomu poriadne nevenuje, iba naznačuje. Preto ju pokladám skôr ako kulisu ku, nazvem to “hrátkam“, než ako plnohodnotný film. Diery v zážitku si divák musí zaplátať sám a to či už použitím intenzívnej predstavivosti alebo reálnym stimulom. Alebo to vypnúť a jednoducho sa na to vykašlať. Klubová projekcia kdesi v zafajčenom a povoľnom prostredí mladých, tak trochu zvrátených experimentátorov, by ale nemusela byť na škodu. Čisto ako film – nudnejšia slabota s príležitostným zábleskom. Záverom by som spomenul ale ešte jeden postreh. Predchádzajúci Fredov projekt “MURDER COLLECTION V.1“ inšpirovaný z časti štýlom FACES OF DEATH, je postrehnuteľný aj tu. Hneď úvodná vražda elektrinou je odkazom na scénku z FACES OF DEATH – poprava na elektrickom kresle. Sranda je, že v spomínanom shockumente z roku 1978 vyzerala a pôsobila jednoznačne presvedčivejšie. ()

Slasher 

všetky recenzie užívateľa

Fred Vogel přišel s o něco 'filmovějším' počinem, než jakým byla jeho vyhlášená fake snuff série AUGUST UNDERGROUND, ale úchylný je to přibližně tak stejně. MASKHEAD je zavalitý zohyzděný hovado s fešácky obvázanou a obepnutou hlavou, který přichází konat úlohu exekutora do jakéhosi fetišistického soft porna, točeného dvěma mladýma 'byznysholkama'. Oběti samozřejmě předem nic netuší. Psal jsem, že je to filmovější než AU, ale pořád je to celkem rozházený a ne úplně automaticky stravitelný. Hlavní děj není plně navazující a současně s ním běží ještě částečně propojená zápletka se zvrhlym kovbojem. Vogel prostě sebral pár pochybných existencí, známý odněkud z baru, a šlo se točit. Na můj vkus tam nemuselo být tolik kecání, ale říkám - úchyláren je dost. Narvání hovna oběti do chřtánu už asi s nikým moc nehne, gay fisting se dá skousnout, ale pohlavní styk s ohřebíkovaným kůlem (screen s varováním), tomu říkám grandiózní finále. Jo a gore (když už na něj přijde) nemá chybu + násilí je syrový = celé to působí uspokojivě realisticky. Pokud jste už s Vogelem měli kdy předtím co do činění a líbilo se, pokud cílujete na extrém, tady to si myslím že určitě nezklame - dobrá práce Frede. ()

Galéria (6)

Reklama

Reklama